שדות פרגים אדומים ליד הבית

אם לא נמניתם על אלפי המטיילים שנהנו מהשדות האדומים האלה, יש לכם עוד הזדמנות, צאו למושב רוגלית, בקרבת אדרת, ותפקחו את העיניים, אפילו לא צריך להתאמץ...

תמונה שווה אלפי מילים
תמונה שווה אלפי מילים

את המראה המקסים הזה אל תפספסו, קרוב ליד הבית. אם לא הספקתם לראות ברחבי הארץ, הנה זה גם קרוב, ליד הבית, במרחק נסיעה דקות ספורות מהעיר הגדולה. צאו ליהנות ממרחבים אדומים המצויים בקרבת המושב אדרת. סעו ישר לתוך המושב רוגלית, בכניסה המשיכו יש לעבר היציאה האחורית של המושב , המשיכו בדרך העולה לכיוון תל עדולם, והמראה ישובב אתכם ויעודד אתכם . זה טוב במיוחד לאוהדי הפועל תל אביב אחרי התבוסה מהצהובים אתמול.

אלפי מטיילים מחפשים עכשיו את מרבדי שדות הפרג שפורחים וצובעים את הארץ בצבע אדום. אתמול פגשנו את עובדי מינהל חינוך וקהילה בבית שמש, 'משתלמים' ולומדים מקרוב, כמו מטיילים מאיזור ירושלים, וכמונו שנהנינו מאוד מהפריחה.

אל תתעצלו, רדו מהרכב, לכו מעט באויר הפתוח, השמש לא חמה במיוחד הבוקר ובכלל, ההנאה תלויה במידת תשומת בלב שלכם למרחב האדום. והוא ענק, לא בשדה קטן, לא בדונם אחד אלא בשדות רבים אשר נחרשו והתוצאה מהדישון שעברו היא שדות אדומים. קחו את הילדים וסעו, זה ייגמר מתי שהוא בתחילת מאי.

נושאים: שדות פרגים אדומים, רוגלית-נווה מיכאל, אדרת, בית שמש
תמונה שווה אלפי מילים
תמונה שווה אלפי מילים
תמונה שווה אלפי מילים
תמונה שווה אלפי מילים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: