רצח בשכונת רמת אברהם, בן דקר את אמו ופצע אותה למוות.

האם הנרצחת היא אמם לתשעה ילדים. הבן החשוד ברצח לא היה אמור להיות בבית. כוחות משטרה ומד"א הגיעו למקום. הבן שבטיפול פסיכיאטרי נעצר

רמת אברהם
רמת אברהם

מהמשטרה נמסרה ההודעה הבאה: בשעות הבוקר (בסביבות השעה 9:30) כוחות משטרה הוזעקו בעקבות דיווח שהתקבל אודות אישה שנדקרה בביתה. בעקבות הדיווח, שוטרים הוזעקו אל בית המגורים בעיר, ועצרו את בנה של האשה (בשנות העשרים לחייו) בחשד לרצח, והוא מועבר לחקירה במשטרה.

צוותי הרפואה העניקו לאישה (בשנות החמישים לחייה) טיפול רפואי ולפני זמן קצר נקבע מותה. חוקרי המשטרה וזיהוי פלילי, החלו בחקירת המקרה תוך איסוף הממצאים בזירה.

דובר מד"א, זכי הלר מוסיף : בשעה 09:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על אשה מחוסרת הכרה על רקע אלימות, ברחוב הרב ישראל גרוסמן, ברמת בית שמש- רמת אברהם בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה, קובעים את מותה של אשה בשנות ה- 50. חובש על אופנוע מד"א משה הלל, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אשה בשנות החמישים מחוסרת הכרה, עם סימני אלימות קשים, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, הפציעות היו קשות מאוד ובתוך ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה."

האם הנרצחת היא אמם לתשעה ילדים. הבן החשוד ברצח לא היה אמור להיות בבית. המשטרה חוקרת.

נושאים: רמת אברהם, בית שמש, רצח
רמת אברהם
רמת אברהם
רמת אברהם
רמת אברהם
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: