רכב פעילה של עוצמה יהודית נרגם באבנים בערב לפני יום הבחירות ואין עצור עד היום

חרדים תקפו ביום הבחירות רכב אישה נוסעת ובו ילדיה, במקרה, זו הייתה הפעילה המרכזית של עצמה יהודית הממליצה לשר לביטחון הפנים הבא: איתמר, יש לך עבודה גם במרכז הארץ...

מתוך אחד הסרטונים, זירת הפיגוע
מתוך אחד הסרטונים, זירת הפיגוע

יש מי שערכו שולחן קידוש והגישו כיבוד רחב לציבור המתפללים מתוך שמחה בתום תפילת שחרית לרגל הניצחון בבחירות, ויש מי שביקש בסה"כ לומר תפילת תודה וברכת הגומל על שעבר את יום הבחירות בשלום.

אחת מאלה שאמרה ברכת הגומל בשבת היא עו"ד יעל וולף, פעילה מרכזית ונמרצת של 'עצמה יהודית' בעיר אשר חוותה חוויה נוראה ביום הבחירות, היא וילדיה, כאשר נסעו בלב אחת השכונות החרדיות בצמוד לנחל איילון.

רכבה של עו"ד יעל וולף נרגם באבנים, כאשר ברכב ישבו גל ילדים הקטנים הנשמעים באחד הסרטונים ממצלמת הרכב בוכים ומייללים. כל זה בגלל שהעזה לנסוע בלב שכונה חרדית העטוף בפוסטר בחירות של עצמה יהודית עם תמונתו של איתמר בן גביר.

בסרטון נשמעים קולותיהם של ילדי הגב' וולף צועקים ובוכים בכי קורע לב. בתמונות המצורפות לסרטון נראים האבנים אשר ניפצו את הזגוגית האחורית של הרכב.

המסע בכביש ראשי צמוד לשכונה החרדית יכול להיגמר הרבה יותר גרוע אילו חלילה אחת מנפצי זגוגיות הרכב הייתה פוגעת בראשם או בעיניהם של הילדים הישובים בו. רק בנס לא נפגעו יושבי הרכב.

רכבה של וולף נסע בכביש (שד' איילון) מול בית הכנסת אוהל יעקב המשמש גם כבית מדרש וכולל לאברכים.

אומרת יעל וולף: "הגשתי תלונה במשטרה, ואני לא מבינה מדוע עד עכשיו אין עצור אחד? " וולף צירפה לתלונתה כמה סרטונים המתעדים את התקיפה האכזרית. בשבת כאמור היא נשאה תפילת הגומל על הנס הגדול שבו לא נפגעו היא וילדיה.

בפוסט אשר פרסמה ברשת הפייסבוק שואלת עו"ד וולף את עליזה בלוך ראש העיר: "איך בעיר הנפלאה שלנו אין טיפול עומק בעבריינים" וממליצה למי שיהיה השר לביטחון פנים איתמר בן גביר: "יש לך עבודה רבה גם במרכז הארץ, לא רק בנגב ובגליל".

השבח לאל שהאירוע הזה נגמר כפי שנגמר ובכל זאת מצופה ממשטרת ישראל לחקור לעומק את ההתקפה הפושעת על רכב אם ובניה באמצע פעילות פוליטית.

נושאים: יעל וולף, בית שמש, עצמה יהודית, איתמר בן גביר, עליזה בלוך
מתוך אחד הסרטונים, זירת הפיגוע
מתוך אחד הסרטונים, זירת הפיגוע
מתוך אחד הסרטונים, זירת הפיגוע
מתוך אחד הסרטונים, זירת הפיגוע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: