רבני העיר החרדים נזעקו לקיים מצוות הבחירות

במנשר שפורסם היום: "חלילה להשתמט מחובת ההצבעה וכל המשמט עצמו מחובה זו הינו נותן יד לאותם המבקשים לעקור את הכל ח"ו והרי זה בכלל חילול השם".

האספו
האספו

יהדות התורה לא נותנת להזדמנות לשחק לידיה, היא משחקת בהזדמנות ומגייסת את כל מי שרק אפשר כדי להגיע למספר מנדטים גבוה ככל האפשר. המטרה לעורר את הציבור הרדום או האדיש לקראת יום המערכה ביום ג'.

היום, יום ראשון, בשעה 18:30 יתקיים כנס ענק תחת הכותרת 'האספו' בהוראת ראש הישיבה: "זהוחיוב גמור וקידוש השם" להשתתף בכינוסי האספו בכל אתר ואתר. "רבבות בני הישיבות ואברכי הכוללים ועמך בית ישראל נקהלים לעמוד על נפשם, נפש צא צאצאיהם ודותיהם לזעוק ולהריע כנגד הצד המבקש לעקור ולכלות (היל"ת- היה לא תהיה) ולשמוע דבר ה' ברמה, קול ה' בכוח ובהדר על חובת השעה נוכח המערכה הקרובה על כבוד שם שמים ולעת הזאת, יתכנסו כל בני התורה היקרים עמלי התורה שבט לוי ונושאי הארון... ויטו אוזן לרבן של כל בני הגולה ראש הישיבה בשידור ישיר מבית מדרשו ויחד ישאו תפילה וזעקה ".

העצרת תתקיים בהיכלי הישיבות, לא חלילה תחת כיפת השמים כדי לא לבטל תורה, אלא במקומות שיועדו לכך, באמצעות מסכים ואמצעי הגברה שיעבירו את הקולות והמראות.

הכנס נועד לעורר את בני התורה להצביע ג' ולא להישאר שאננים מול הגזרות

מוקדים נפרשו בכל השכונות החרדיות ברמה א' רמה ג רמה ד והקריה החרדית. רמה ב' נפקדת בהיותה מחוץ למשחק האידיאולוגי, אגב על מכתב הקריאה חתומים עשרות רבני שכונות, זולת הרב קופשיץ רבה של היהדות החרדית.

ואם לא אמרנו, אברכי הכוללים ובני הישיבות מחוייבים ליטול חלק בכינוס זה.

בקריאה עליה חתמו כל הרבנים הגדולים בעיר מזהירים: "חלילה להשתמט מחובת ההצבעה וכל המשמט עצמו מחובה זו הינו נותן יד לאותם המבקשים לעקור את הכל ח"ו והרי זה בכלל חילול השם".

נראה כי לא יישאר עוד אדיש בחברה החרדית שלא יצא להצביע.

נושאים: יהדות התורה, רבני שכונות, בחירות 2022, בית שמש
האספו
האספו
האספו
האספו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: