ראש הממשלה ביקר במתחם החיסונים בנחל צאלים

סיעת הליכוד ניצלה את ביקור ראש הממשלה בעיר לפגישת עבודה בה נכח מנכ"ל משרדו, זה קיבל הנחיה להמשיך לקדם את הצעת המחליטים שתביא לעיר ממון גדול.

ראש הממשלה בבית שמש
ראש הממשלה בבית שמש

ראש הממשלה בנימין נתניהו מלווה בשר הבריאות יולי אדלשטיין הגיעו לבית שמש וביקרו במרכז החסונים במרפאת צאלים ברמת בית שמש. המטרה הייתה לעקוב מקרוב אחר החיסונים בקרב האוכלוסייה החרדית. בסיום הביקור נפגש ראש הממשלה עם שלום אדרי יור סיעת הליכוד בעיר וסגן ראש העיר משה שיטרית,. ח"כ קטי שיטרית נכחה באירועים השונים. בין אדרי לנתניהו היה נתק במשך זמן רב.

בתום ביקור ראש הממשלה במתחם החיסונים התיישבו בכירי סייעת הליכוד אדרי ושיטרית, לפגישת עבודה עם ראש הממשלה. (בתמונה)

"אמרנו לו שם שחיסון לנגיף הקורונה הוא הישג ענק, אבל בית שמש זקוקה גם לחיסון כלכלי משמעותי בדמות הצעת מחליטים ממשלתית שתסייע לעיר לצלוח את האתגרים הרבים שהיא ניצבת מולם." אומר סגן ראש העיר שיטרית. ראש הממשלה הנחה את מנכ"ל משרדו להמשיך את קידום הצעת המחליטים עם סיעת הליכוד המקומית ובהם גם חברי המועצה צבי ווליצקי ואסצ'לאו מולה.

אדרי התלונן בפני כל מי שרק הקשיב על הבניה המסיבית לציבור אחד מול החידלון לציבור השני, לציבור המסורתי והדת"ל. אדרי הציג בפני נתניהו נתונים על בניית רמות ד הכוללות כ-עשרת אלפים יח"ד בעוד לציבור הציוני הוצאו למכירה רק כאלפיים יח"ד. "ככה אדוני ראש הממשלה אי אפשר לבנות עיר מאוזנת, אנחנו בתחתית הסולם האקונומי, אנחנו מחוסרי הכנסות בגלל היעדר אזורי תעשיה,

במפגש עם נתניהו העלה שלום אדרי את טענותיו הרבות שהעלה לפני חבריו לליכוד על מצבה העגום של העיר והדרדרות איכות החיים של תושביה.

נושאים: נתניהו, בית שמש, אשרי, שיטרית
ראש הממשלה בבית שמש
ראש הממשלה בבית שמש
ראש הממשלה בבית שמש
ראש הממשלה בבית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: