קרובים לסיום הסיוט..... אבל אין מועד לסיומו

שנתיים וחצי נמשך הסיוט שנקרא שדרוג כביש לוי אשכול. פרק זמן ארוך שבחישוב פוליטי הוא חצי קדנציה. האם שדרוג כביש באורך ק"מ לוקח פרק זמן כזה ארוך? רק בבית שמש

שדרוג לוי אשכול
שדרוג לוי אשכול

כביש שד' לוי אשכול, אפריל 2021. לפני שנתיים, החלו העבודות לשדרוג כביש לוי אשכול. " לקראת העבודות לשדרוג רחוב לוי אשכול בקטע שד' יהודה בן זאב - רבי יוסי בן קיסמא, ייחסם קטע הכביש בשני הכיוונים לתנועת כלי רכב, מחר בלילה אור לכד' בניסן (בין יום שני ה5/4/21 ליום שלישי ה6/4/21) בין השעות 00:00 ל05:00 בבוקר, לצורך הקמת הסדר התנועה הזמני." כך פרסמה דוברות העירייה על הכוונה להתחיל את השדרוג. באותה הודעה גם הובטח כי העניין יימשך מסק' חודשים.

"במסגרת העבודות שיימשכו מס' חודשים יצומצמו נתיבי הנסיעה וכן תועתק תחנת האוטובוסים לכיוון דרום הממוקמת בפינת שד' בן זאב (מק"ט 374 - שדרות לוי אשכול/שדרות יהודה בן זאב) אל מיקום חדש לפני הצומת, עד לסיום העבודות." בינואר 2022 הסתיים שיקום שלב א, הקבלן המבצע השלים חלק ראשון במכרז לסלילת שני נתיבים, ועבר לטפל בשני הנתיבים המקבלים.

ואז... כמו באגדות, הוקצתה גבעה בסמוך לבי"ס של מרים פורוש בגב נחלת החיים לבניית בית כנסת לטובת קהילת חרדי נווה ספיר. היה צריך לבנות קיר תמך (ראו תמונה) בצמוד לגבעה אשר מחפרה עד היסוד להניח בה את יסודות המבנה אשר בינתיים הפך לבית כנסת וגם לגן ילדים.

מינואר 22 ועד היום חלפו כמעט שנה וחצי, ובזמן הזה הסתכנו נוסעים ונהגים שנאלצו לנסוע בכביש צר.

כל זה היסטוריה, היסטוריה לא חיובית, היום נראה כי הכביש מחכה לזיפות מחודש, מה שצריך לקחת גג עבודה של שבועיים. האם אנחנו צפויים לפתיחה עוד הקיץ? ותתפלאו אם נאמר לכם שאין עדיין מועד לפתיחת הכביש לנסיעה. שאלנו, ציפינו למענה. נכון לעכשיו אין תשובה.

נושאים: תחבורה, בית שמש, כביש שד לוי אשכול, עליזה בלוך
שדרוג לוי אשכול
שדרוג לוי אשכול
שדרוג לוי אשכול
שדרוג לוי אשכול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: