קראוון המשמש כמחסן אופניים עלה באש

קראוון המשמש כמחסן לאופניים חשמליות ברח׳ בן איש חי (חפציבה) עלה באש. גלאי עשן יכול היה לעזור. נזק כבד לקרואן ולרכוש בתוכו.

צילום: דוברות כיבוי אש
צילום: דוברות כיבוי אש

סמוך לשעה 8:20 נתקבל דיווח במוקד 102 על שריפת קראוון המשמש כמחסן לאופניים חשמליות, ברח׳ בן איש חי 40, בית שמש. ארבעה צוותים של לוחמי אש מתחנה אזורית בית שמש יצאו למקום, בפיקודו של רשף משה ביטון-מפקד המשמרת. צוותי הכיבוי פועלים לכיבוי המוקד ברגעים אלה, כמו כן מבצעים הגנה שהאש לא תתפשט לקראוונים הסמוכים.

לוחמי האש השתלטו על השריפה וכיבו את המוקד, אין סכנה לקראוונים הסמוכים. כ מו כן צוותי הכיבוי ביצעו סריקות במקום לשלול נוכחות של נפגעים או לכודים, אין נפגעים.

רשף משה ביטון-מפקד המשמרת: הגענו לשריפה של מחסן עם תכולה של אופניים חשמליות שהיו בטעינה, במקום היו פיצוצים של הסוללות ועשן כבד, ביצענו כיבוי למחסן והוצאנו את האופניים החשמליות לבחוץ, במקביל ביצענו הגנה על המבנים הסמוכים למחסן. לאחר השתלטות על המוקד ביצענו סריקות בבניין הסמוך בו יוצא כבל המזין את החשמל למחסן. בדירה בקומה השנייה שממנה נמשך הכבל למחסן, נוכחנו לדעת שהייתה שריפה נוספת בכניסה לחדר ילדים, לטענת בעל הדירה היה פיצוץ בחדר ולהבות שתפסו את הדופן של ארון הבגדים.

הילד חילץ את ארבעת אחיו שהיו ישנים במיטות ובעל הבית ביצע כיבוי למוקד. יש לציין שבעל הדירה הזמין את כב״ה על השריפה במחסן ולא על האירוע בדירה. בזכות תגובה מהירה ומקצועית של לוחמי האש נמנע אסון גדול.

טפסר משנה ראובן יצחק -מת״ח תחנה אזורית בית שמש: ביצעתי חקירה במקום האירוע. ככל הנראה מדובר בשריפה שהתפרצה כתוצאה מטעינה של אופניים חשמליות. רק החודש יצא ארגון כיבוי אש בקמפיין פרסום גדול יחד עם עיריית בית שמש על הסכנה שבטעינת אופניים חשמליות ללא השגחה. בנוסף הימצאות של גלאי עשן הן במחסן והן בדירה היו יכולים למזער את הנזק שנגרם כתוצאה מהשריפה ע״י קריאה מהירה לשירותי הכיבוי.

"אני קורא לאזרחים רכשו גלאי עשן זה מציל חיים!" מבקש דובר הכיבוי זיו אקווה.

נושאים: חפציבה, קרואנים, בית שמש, כיבוי אש.
צילום: דוברות כיבוי אש
צילום: דוברות כיבוי אש
צילום: דוברות כיבוי אש
צילום: דוברות כיבוי אש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: