קייטנות הפסח בבית שמש יצאו לדרך

מעל ל-20,000 ילדים ייקחו חלק בקייטנות פסח בהנחיית מטה מעגילים המנהל את הקייטנות העירוניות. הרבה או מעט? תלוי את מי תשאלו.

הקייטנות בפעילות
הקייטנות בפעילות

הבוקר(שלישי) התקיים סיור בין כל מוקדי קייטנות פסח ברחבי העיר המוצעות על ידי עיריית בית שמש-מינהל חינוך, נוער וקהילה ורשת המרכזים הקהילתיים. הסיור התקיים בהובלת ראש העיר, שמואל גרינברג, מחזיק תיק שפ"ע וממונה מתנס״ים סגן רה"ע חנוך דרנגר, ממונה חינוך בלתי פורמאלי מאיר שכטר, מנכ״ל רשת המתנ״סים מימון בן חמו, ראש מנהל חינוך, שרי דרור וכלל אנשי המקצוע הנוגעים בדבר.

במהלך הסיור הוצגה לראש העיר על ידי מטה ‘מעגלים’ המנהל את הקייטנות העירוניות, תכנית הקייטנה אשר כוללת תוכן עשיר ומעצים הכולל מגוון חוויות ואטרקציות רבות לילדי העיר בית שמש. במהלך הקייטנה ייקחו חלק מעל ל-20,000 ילדים בכל רחבי העיר.

ראש העיר שמואל גרינברג: ”אנחנו יוצאים לדרך עם קייטנות פסח עבור ילדי בתי הספר והגנים בכל רחבי העיר. לאחר הסיור אני סמוך ובטוח כי הצוות המקצועי בעיריית בית שמש ורשת המתנ״סים העירוניים הכינו עבור הילדים קייטנות איכותיות, עשירות ומלאות בתוכן. ניתן לראות כי הקייטנות זוכות באמון הרחב של הציבור בעיר. רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה ולאחל הצלחה גדולה והנאה מרובה לילדים “.

מחזיק תיק שפ"ע והממונה על המתנס״ים סגן רה"ע חנוך דרנגר: ״שמח וגאה לראות שהציבור נותן אמון במוסדות החינוך בעיר ומצביע ברגליים. מעל ל- 20,000 ילדים יקחו חלק בקייטנות פסח ברחבי העיר ויהנו מפעילויות חוויתיות ומלמדות. רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה ולראש העיר שמואל גרינברג על השותפות המלאה למען תושבי בית שמש״.

ממונה חינוך בלתי פורמאלי מאיר שכטר: ״נוכחתי לראות בסיור שהתקיים הבוקר את המגוון, האיכות והמקצועיות הבאים לידי ביטוי בקייטנות פסח בכל רחבי העיר. רוצה להודות לראש העיר שמואל גרינברג על האמון וההובלה".

במסגרות הגיל הזה של גן-כיתה ג יש למעלה מ-40 אלף ילדים. מדוע רק 20 אלף משתתפים לפי הנתונים מהרשת, האם זה בשל חשש ההורים מרוחות המלחמה בחוץ, האם בגלל שיש הורים שמסתדרים ומעדיפים להשאר ילדיהם בבית. הכל יכול להיות ניסינו לברר, ללא הצלחה יתירה.

נושאים: מעגלים, רשת המתנסים, בית שמש, מאיר שכטר, חנוך דרגנר
הקייטנות בפעילות
הקייטנות בפעילות
הקייטנות בפעילות
הקייטנות בפעילות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: