קידום עסקים מקומיים בעיר בינתיים רק בפרסום

מה התכניות לעידוד עסקים בעיר? לא מדובר בשווה כסף כמו הנחות ארנונה או ביטל דמי חניה בסמוך, בסה"כ בפרסום עצמי בפלטפורמות העירייה בהם אסור לפרסם מודעות קידום עצמי בשל מערכת הבחירות.

עסקים שזכו לביקור
עסקים שזכו לביקור

ד"ר עליזה בלוך יחד עם ממונה תעסוקה ומסחר הרב ישראל מנדלסון ביקרו בשבוע החולף בעשרות עסקים קטנים ברחבי העיר כדי לברר את צרכיהם ולתמוך בפעילותם.

הביקורים כללו את פסיפס החנויות המגוון שהעיר מציעה. במהלך הביקורים רק בחלק מהחנויות הזמינות, הדגישה בלוך באוזני בעלי העסקים את מחויבותה האישית ומחויבות העירייה לשמור על החוסן הכלכלי של העסקים הקטנים בעיר. "העסקים המקומיים הם הלב הפועם של הכלכלה בעירנו ואנחנו נעשה הכל כדי לחזק ולפתח אותם," אמרה בלוך. רה"ע הוסיפה כי העירייה השיקה תוכנית סיוע ייעודית לבעלי עסקים מקומיים הכוללת פרסום העסקים בפלטפורמות העירוניות וקריאה ועידוד לתושבים לתמוך בהם. "העסקים המקומיים הם הנשמה של העיר ואנחנו נמשיך לעמוד לצדם," סיכמה רה"ע.

ממונה תעסוקה ומסחר הרב ישראל מנדלסון אמר: "העסקים המקומיים הם הבסיס לכלכלת העיר, והם מהווים חלק חשוב מהקהילה שלנו. אנחנו מחוייבים לתמוך בעסקים הקטנים בעיר ולעזור להם לצמוח ולהתפתח. אנחנו עובדים על תוכניות ופרויקטים שונים כדי לסייע לעסקים, בעז"ה נמשיך לעשות זאת יחד גם בעתיד."

נכון לשלב זה מדובר בפרסום בקבוצות עירוניות, שעשוי להיתקע בשל מערכת הבחירות המתקדמת בעיר, שימוש בפלטפורמה עירונית כזו מחייב אישור יועץ משפטי. האם העירייה יכולה לתת הנחות בארנונה? נטל חשוב ויקר מאוד על העסקים, אולי ביטול תשלום דמי חניה בקרבת העסקים? אלה כנראה צעדים מרחקי לכת שיפגעו בקופה העירונית,

נושאים: עיריית בית שמש, קידום עסקים
עסקים שזכו לביקור
עסקים שזכו לביקור
עסקים שזכו לביקור
עסקים שזכו לביקור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: