מכרז מותאם למידות הזוכה

הזוכה ענה לדרישות מסויימות שלא הופיעו בדרישות מכרז ראשון, אז מה עושים כשבכל זאת רוצים אותו? מוציאים מכרז שני, הפעם לפי גודל החליפה המתאימה לו.

עיריית בית שמש
עיריית בית שמש

שימו לב לסיפור הבא. בסוף שנת הפעילות הקודמת החליטה העירייה הנפיק מכרז חיצוני (מס' קטז/20) לאיוש משרת מנהל מחלקת הקבסים בעירייה. יש בעירייה קבסים לא מעטים ומישהו צריך לשאת בנטל הניהול והדאגה לעבודתם ולארגונם במסגרת העבודה. ראש מינהל החינוך טרודה בעניינים שוטפים וחשובים מאוד.

יצא מכרז, ובו כל הפרטים הנדרשים מהמועמד כדי לקבל עליו או עליה את התפקיד. בין היתר נדרש שם ניסיון תעסוקתי 5 שנות ניסיון לפחות, כקצין ביקור סדיר. המכרז למנהל המחלקה במקורו ע"פ דרישות משרד החינוך האחראי על התקן מחייב 5 שנות ניסיון בביקור סדיר.

למכרז נגשו מספר מועמדים, נבחר אחד מהם. השם שמור במערכת. אלא מאי? הנבחר עומד בכל הדרישות זולת זו של 5 שנות הניסיון. כמה שנות ניסיון יש לו? "המועמד אשר שימש כקצין ביקור סדיר רק 3 שנים עלה בכל זאת עלה על המכרז והתקבל." כותב לנו אחד ששם לב לפרטים האלו.

מה עשו בעירייה? הרי יש להם זוכה אם כי אינו עומד בתנאים כפי שהעמידם משרד החינוך...

ככל הנראה במשרדי העירייה באגף משאבי אנוש גם הבחינו בכך ובכל זאת את הזוכה. אגב נודע לנו שיש מועמד אחר עם 5 שנות ניסיון... אצו להוציא מכרז חדש ובו הסתפקו בדרישה של 3 שנות ניסיון ולא כפי הנדרש במקור 5 שנות ניסיון על פי הוראות משרד החינוך.

מי שייכנס ללוח המכרזים באתר עיריית בית שמש ימצא מכרז חדש, אותה כותרת, מנהל למחלקת הקבסים, הפעם המכרז נושא את השם כו/21. המועד האחרון להגשת מועמדות הוא ה-29.4.21.

האם העירייה תאייש את המכרז באותו זוכה שיש לו רק שלוש שנים . לא נופתע אם אכן זה מה שיקרה.

מחדלי העדפת כח אדם חיצוני ממשיכים לתת נוכחותם ואחר כך יספרו לנו שהעירייה מתנהלת באופן תקין.

האם יבין כאן מישהו מביקורת העירייה שהליך באופן הזה אינו תקין ויעצור את הסחף? נחכה ונראה. נמשיך לעקוב ולעדכן. אגב מתי התכנסה ועדת הביקורת של העירייה בפעם האחרונה?

נושאים: עיריית בית שמש, מכרזים, קבסים, וועדת ביקורת
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: