פרץ מכרזים לאיוש משרות באגף הון האנושי

אגף ההון האנושי בעירייה צומח, ממנהל אחד, למנהלת ועוד שבעה בעלי תפקיד. יכול להיטות שמנהלת האגף החדשה גילתה את אמריקה?

מנהלת האגף לפיתוח הון אנושי ענבל אלוש
מנהלת האגף לפיתוח הון אנושי ענבל אלוש

הנה כך מנהלים אגף הון אנושי, (משאבי אנוש) בעיריית בית שמש. שימו לקצב גיוס כוח האדם בכפיפות, בדגש בכפיפות למנהלת אגף פיתוח הון אנושי. המנהלת הנוכחית לבד כנראה אינה יכולה למלא את כל המטלות המרובות ולכן היא נזקקת לגיוס בעלי תפקיד מתאימים.

המנהלת החדשה נבחרה רק באפריל השנה, קרי לפני שלושה חודשים, וכבר מבינה את עומס האחריות, התפקידים והמטלות שמוטלות על כתפי האגף.

באמצע החודש הנוכחי החל פרץ מכרזים לאיוש תפקידים באגף ההון האנושי. נזכיר האגף הזה נוהל במשך שנים בידי אדם אחד (יוסף כהן) ומזכירה אחת. גם מחליפו (ערן בן דוב) הסתפק בכתפיו, ובתגבור של שתי מזכירות. עתה, נוסף למנהלת ההון האנושי, נדרשים לא פחות מעוד שבעה בעלי תפקיד לכהן בכפיפות אליה..

משרה ראשנה, כמובן מינוי עוזר/ת. תיאור התפקיד: סיוע למנהלת אגף פיתוח הון אנושי בכל תחומי כ"א. לרבות... וכאן באה רשימה ארוכה של מטלות, שלכולם היו ברורות כי הן תחת כנפי מנהל האגף. עכשיו העירייה ממנה עוזר/ת.

תפקיד נוסף במחלקה הזו, גם אותו מבקשת העירייה לגייס, הוא מנהל מדור דוחות ונתוני כוח אדם. תפקידו טיפול ותפעול מערכות ממוחשבות בתחום נוכחות. הנפקת דוחות, טיפול בשעוני נוכחות והחתמה טלפונית ועוד. מי עשה את זה עד עכשיו?

זהו? לא, סליחה יש עוד. מנהל בקרת נוכחות עובדים. תפקידו: אחריות וטיפול בתחום בקרת נוכחות של עובדי הרשות ובכלל זה טיפול וביצוע בקרה יומית, חודשית ושנתית על דוחות נוכחות, שעות נוספות ועוד.

המשרה הבאה מינוי אחראי פרט ורווחת עובדים. שוב הכפיפות למנהלת אגף פיתוח ההון האנושי.

באגף ההון האנושי כנראה תצטבר ערימה של דוחות, ( לא משתמשים שם במאגרים ממוחשבים?) אז מגייסים אחראי ארכיב באגף משאבי אנוש. טיפול בחומר ארכיוני, סידור ורישום ראשוני ומפורט של ארכיב הרשות ועוד. בקיצור חמש משרות כולן כפופות למנהלת ההון האנושי החדשה.

האגף הזה תפס תנופה, באמת, אם סיפרנו לכם על גיוס 300 עובדים, צריך מי שיטפל בהם.

הנה עוד שתי משרות נדרשות, אחראי נושא קליטת נתונים, ומנהל מדור נוכחות עובדים. אל תתבלבלו, יש מנהל מדור נוכחות ויש מנהל בקרת נוכחות. האם לא יכול אותו אדם לעשות את שניהם? לאגף ההון האנושי בעיריית בית שמש הפיתרון.

לא מוגזם?

בינתיים כל המכרזים האלה הם מכרזים פנימיים, כנראה לשבץ בתפקידים האלה עובדים שכבר מצויים בעירייה ומחוסרי מעש. אם זו הכוונה צריך לברך עליה.

נושאים: בית שמש, הון אנושי, ענבל אלוש, ערן בן דוב
מנהלת האגף לפיתוח הון אנושי ענבל אלוש
מנהלת האגף לפיתוח הון אנושי ענבל אלוש
מנהלת האגף לפיתוח הון אנושי ענבל אלוש
מנהלת האגף לפיתוח הון אנושי ענבל אלוש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: