פרטים חדשים על השריפה בסיני

השריפה פרצה במטבח. מוקד הבעירה כובה כבר על ידי אנשי המקום, אך העשן הרב שהצטבר בדירה אילץ את הדיירים, אמא וארבעת ילדיה, להסתגר במרפסת

מה שהיה פעם מיני בר
מה שהיה פעם מיני בר

פרטים חדשים על השריפה ברח סיני. במוצאי שבת, 2 בדצמבר 2023, סמוך לשעה 23:00, התקבל דיווח במוקד 102 על שריפת דירה ברחוב סיני בבית שמש. שלושה צוותי כיבוי מתחנה אזורית בית שמש הוזנקו למקום, בפיקודו של רשף משה ביטון-מפקד המשמרת.

כשהגיעו לוחמי האש למקום, הם ראו שהשריפה פרצה במטבח. מוקד הבעירה כובה כבר על ידי אנשי המקום, אך העשן הרב שהצטבר בדירה אילץ את הדיירים, אמא וארבעת ילדיה, להסתגר במרפסת.

צוותי הכיבוי הגיעו לדירה ביצעו סריקות לשלילת לכודים נוספים ובדקו שהמוקד אינו מסכן. הם פינו את העשן הרב מהדירה באמצעות אוורור. בסוף הסריקות, הם חילצו את האמא וילדיה, שהיו במצב טוב.

חקירה שבוצעה ע"י חוקר הדלקות רס"ל משה חשייב, העלתה כי השריפה נגרמה כתוצאה מנרות שהושארו ללא השגחה על גבי מתקן מים עשוי פלסטיק.

רס״ל זיו אקווה, דובר וממונה הסברה תחנה אזורית בית שמש: מדובר באירוע חירום משמעותי, בו לוחמי האש הצליחו להציל את חייהם של חמישה בני אדם. פעולות הכיבוי וההצלה של לוחמי האש היו מהירות ויעילות, והן הצליחו למנוע אסון.

אנו מבקשים מהציבור, התקינו גלאי עשן שמתריע על תחילתה של שריפה ומאפשר הימלטות מהירה וקריאה ללוחמי האש.
בכל מקרה חירום חייגו 102 והזעיקו את לוחמי האש. מערך הכבאות דרוך וערוך לכל תרחיש 24/7 למענכם.

נושאים: כיבוי אש והצלה, בית שמש, בית פרטי
מה שהיה פעם מיני בר
מה שהיה פעם מיני בר
מה שהיה פעם מיני בר
מה שהיה פעם מיני בר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: