פיני תורן נבחר לתפקיד מנכ"ל המועצה האזורית מטה יהודה

"התמקצעות מנהלי הארגון", זה היה חלק מחזונו בתפקידו כמנהל האגף האסטרטגי, עכשיו יידרש להגשים זאת. עתה הוא בראש התורן

פיני תורן, צילום אתר המועצה
פיני תורן, צילום אתר המועצה

פיני תורן הוא מנכ"ל המועצה האזורית מטה יהודה. תורן יהא המנכ"ל הראשון של המועצה, שימש כמ"מ מזכיר המועצה. תורן ששימש עד כה גם כמנהל האגף לתכנון אסטרטגי, עובד המועצה שנים ארוכות ובהם שימש גם כמנהל אגף הנוער, האיש שצמח מלמטה והגיע עד לדרגה הבכירה ביותר בהיררכיה המנהלית במועצה. תורן זכה לאמון מליאת והנהלת המועצה האזורית לתפקיד החשוב של מנכ"ל המועצה. לפני כשבועיים נתבשר פיני תורן כי הוא האיש שמליאת המועצה החליטה להטיל על כתפיו לעשות מה שכבר עשה ובהצלחה באגפים אחרים במסגרת המועצה.

תורן כאמור שימש כמנהל האגף לתכנון אסטרטגי, ובו חיבר ביחד עם קבוצת פעילים וחברי מועצה נכבדים את חזון המועצה "האגף יחזק יכולת התכנון האסטרטגי ותהליכי קבלת ההחלטות, תוך פיתוח תרבות ארגונית מבוססת תכניות פעולה אסטרטגיות, התוויית הדרך ליישומן ובקרה על ביצוען. האגף יפעל לסינכרון בין אגפי המועצה ויחידות המשנה לעבודה סדורה על פי מדיניות אחידה, יקיים שיח דינאמי ויבחן את מטרות הארגון באופן תמידי נוכח השינויים וההתפתחויות המתרחשות במועצה." עתה יצטרך להופך את החזון למעשה.

המועצה החליטה על שינוי אסטרטגי כללי, במקום מזכיר מועצה כפי שהיה עד פרישתו של רענן אהרונסון, הוחלט לשנות ולבחור מנכ"ל, ולתפקיד הזה היה ברור שייבחר רק בעל ניסיון מוכח במערכת. ההנהלה ביקשה לבחור באדם שמכיר ומבין את המערכת הכי קרוב והכי טוב שאפשר. אחרי ישיבות ודיונים הוחלט להטיל על פיני תורן את המלאכה הלא פשוטה. "אני מקווה שאגשים את הציפיות ממני, מאחל לכל בית ישראל ותושבי מטה יהודה ברכה מכל הלב, חג שמח ומאושר".

פיני לא אמר אבל כתב בחזון המועצה כי אחת המטרות של האגף הייתה : "התמקצעות מנהלי הארגון". מבחן חשוב בעשייה שלו כמנכ"ל. ברכה והצלחה.

גורמים במועצה מברכים על הבחירה, "בהחלט ראוי". אחרים הוסיפו כי מינוי יביא לרגיעה כל כך מיוחלת ונדרשת בעת הזאת, למועצה ששמה נקשר בפרשיות לא סימפטיות.

נושאים: מועצה אזורית מטה יהודה
פיני תורן, צילום אתר המועצה
פיני תורן, צילום אתר המועצה
פיני תורן, צילום אתר המועצה
פיני תורן, צילום אתר המועצה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: