מנכ"ל עיר ללא אלימות: "לא ניתן לסבול מצב בו אדם יפחד ללכת ברחובה של עיר"

נציגי נוער ובוגרים הציגו את התמונה הכוללת של האלימות המופגנת ע"י קיצוני העיר. בשבוע הבא פגישה רחבה לסיכום המפגשים והדיונים

מקום המפגש מטה ארצי של משטרת ישראל
מקום המפגש מטה ארצי של משטרת ישראל

בהמשך לסבב הפגישות עם בכירים במשרדי הממשלה, לאחר פגישות מוצלחות עם שרת המשפטים איילת שקד והשר לבטחון פנים גלעד ארדן, נפגשה נציגות התושבים המטפלת במיגור אלימות הקיצונים, עם מנכ"ל תוכנית עיר ללא אלימות הארצית, מר דני שחר.

בפגישה נכחו מנהל המחוז, עמוס ישי, ומנהלת התוכנית בבית שמש, גב' מורן יצחק. מד התושבים, הגיעו 2 מדריכים מתנועת הנוער עזרא (שילה פדידה ועדי הולנדר) ונציגי התושבים- אפרת פלאם, יואב ברוורמן, עליסה קולמן ורינה הולנדר.

הפגישה התקיימה במשרדי המשרד לבטחון פנים ונמשכה למעלה משעה.

ניכר שמנהלי התוכנית מתיחסים ברצינות מירבית לבעיית האלימות בבית שמש.

מר דני שחר אמר בצורה ברורה כי לא ניתן לסבול מצב בו אדם יפחד ללכת ברחובה של עיר מגוריו במדינת ישראל.

התושבים הציגו בפני נציגי על"א את תוכניתם ורעיונותיהם, ושמעו מהמנכ"ל את תוכניותיו.

אחד הפרויקטים של תוכנית על"א בכל הקשור לאלימות הקיצונים בעיר הוא מצלמות האבטחה. מר שחר הבטיח כי הוא נותן קדימות לטיפול בהצבת המצלמות, אם כי בשל אילוצים כגון חובת מכרזים, וועדות רכש וכו' הדבר יקח זמן. אך אין ספק כי המצלמות אכן יותקנו.

התושבים הציגו את הצעתם להקמת מינהלת רב תחומית אשר תטפל בבעיה מכל צדדיה, ומר שחר התיחס בחיוב לרעיון ואף הצהיר כי ישתף פעולה עם יוזמה שכזו.

עוד דובר על נושא השיטור העירוני, מאמצים בתחום החינוך והטיפול ועוד.

ניכר כי מנהיגי עיר ללא אלימות ברמה הארצית, כמו גם השר ארדן לוקחים את הנושא ברצינות רבה ומבינים כי נדרשת התערבותם המיידית לטיפול בבעיה.

התושבים מצדם חשו סיפוק רב, על כך שנמצאה הכתובת הנכונה לטיפול בבעיה. כולנו תקווה כי פנייה לדרג הממשלתי ועירוב גורמים מקצועיים מחוץ לעיר, יביא את התוצאות הרצוית.

נושאים: המטה הארצי, עיר ללא אלימות, קיצוניים בבית שמש
מקום המפגש מטה ארצי של משטרת ישראל
מקום המפגש מטה ארצי של משטרת ישראל
מקום המפגש מטה ארצי של משטרת ישראל
מקום המפגש מטה ארצי של משטרת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מנכ"ל עיר ללא אלימות: "לא ניתן לסבול מצב בו אדם יפחד ללכת ברחובה של עיר"
הרב בריח 2נכתבה ביום שני, 19 ביוני 2017, 09:49

עכשיו נשאר לראות שני דברים.אחד את הסחבת המפורסמת של ראש העיר תחת טענות שונות ומשונות. דבר נוסףלראות איך ראש העיר לאנרק מתקין מצלמות אלא גורם להפעלתם בשבת עם מוקד שיכול להגיב בזמן אמת.אם לא מתוכנן לשבת שם גוי של שבת הרי שוב עבודה בענייםנשראש העיר מאכיל אותו.אין צורך במלמות אם אין מוקד רואה ומגיב...