עמותת שיקופית טוענת: העירייה הוציאה מכרז תפור להפעלת מרפאות

המרפאות טרם נבנו, וכבר יש מכרז עם תנאי סף הכולל רישיון הפעלה המצוי רק בידי בית חולים הדסה. לטענת שיקופית: "צריך לתת שיהוי בידי עוד גורמים להתמודד"

עמותת שיקופית
עמותת שיקופית

"העירייה עורכת מכרז להשכרת מרפאות ברחוב מנחם פרוש, מרפאות אלו טרם נבנו, טרם אושר עבורם תקציב במשרד הפנים או בכל משרד ממשלתי אחר, ובהתאם טרם הובאו לאישור מועצת העיר.

בהליך מכרזי להפעלת מרפאות שייבנו בעתיד, דורשת העירייה כי על מנת להתמודד יהיה צורך להחזיק כבר כעת רישיון ממשרד הבריאות להפעיל חדרי ניתוח בבית שמש. "המכרז המוזר, משך את תשומת לבי ואחר העיון בדרישות נראה כי מאן דהוא טרח לתפור מכרז ייעודי לגוף מסוים" כותב מר ישעיהו ברומברג יו"ר התנועה.

בהודעה לעיתונות מסביר מר ברומברג: "הדבר הזוי, האישור הקיים נכון להיום אך ורק לבית החולים הדסה, בעקבות פנייתם למשרד הבריאות בנושא, כדי לקבל אישור כזה צריך לפרסם הודעה מבעוד מועד. אישור ממשרד הבריאות להפעלת מרפאות לא ניתן לקבל ביום אחד, ומדובר בפרוצדורה ארוכת טווח. משכך, ברור כי לא ניתן לקבל אישור מהמשרד בזמן הקצר בו נערך המכרז. בהיות והמבנה טרם בנוי ומועד ההפעלה לא יהיה בקרוב, לא יוכל להיות כל הצדקה לדרישה כי על מנת להתמודד במכרז יהיה צורך ברישיון הפעלה, "

בשעה האחרונה יו"ר תנועת שקופית שיגר מכתב בהול ליועץ המשפטי המבקש את פתיחת המכרז לכלל המרפאות בארץ, כאשר ההפעלה תהיה מותנית באישור משרד הבריאות.

בתנועה אומרים כי במידה והמכרז התפור לבית החולים הדסה בה עובד בעלה של ראש העיר יישאר על כנו, הם ייאלצו לפנות לבית המשפט בבקשה לבטלו.

תגובת דוברות עיריית בית שמש: "פניית עמותת שקופית הועברה לעיון יועמ"ש עיריית בית שמש והוא ישיב ישירות לפונים"

ומה עם הציבור? האם הציבור אינו רשאי לדעת מה העירייה מגיבה לפונים? או שאולי העירייה מתכוונת לפרסם תשובת היועץ המשפטי רק בקבוצת העדכונים שלה? נחכה ונעקוב.

נושאים: מרפאות, בית שמש, שיקופית, הדסה
עמותת שיקופית
עמותת שיקופית
עמותת שיקופית
עמותת שיקופית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: