עכשיו זה הזמן- טלפון לכל קשיש ומבודד

בתום הגל הראשון שבק הרעיון היפהפה ליצור קשר עם מבודדים וקשישים להפיח בהם רוח שיחה. הגיע הגל השני ואפילו קטלני יותר מהראשון ומשום מה שכחו לחדש את הרעיון, הזכרנו וזה נפל על אוזן קשבת

פרסום להרים טלפון לקשישים
פרסום להרים טלפון לקשישים

"בדידותם של קשישים רבים בבית שמש ובכלל התעצמה בתקופת הקורונה. השהות במקום סגור למשך חודשים היא איומה ונוראה ובעלת השלכות קשות.

במרכז צעירים בית שמש ממשיכים עם היוזמה הנפלאה והפשוטה שעיקרה טלפונים לקשישים תושבי עירנו. כמה דקות של שיחת עידוד יכולות להיות כל כך חשובות עבור ותיקי העיר, הצטרפו אלינו ועזרו לעשות קצת טוב."

ממשיכים? מר שיטרית, למה הפסיקו? האם הגל השני קל מהגל הראשון? ומי עצר אותם מלהתקשר בין הגל הראשון לגל השני...

משה שיטרית סגן ראש העיר מטעם הליכוד, מציע היום להרים טלפון לקשישי העיר. היוזמה הזו החלה בגל הראשון, אי שם באמצע מרץ. כאשר הנגיף הכה בכל מקום ובכל שכונה גם בעיר. היה רעיון מצוין לדאוג למבודדי הקורונה ובמיוחד לקשישים וגלמודים מחוסרי קשר עם המרחב. עבר הגל הראשון, הגיע הגל השני אף יותר קטלני. שיטרית שכח, ועכשיו נזכר. ואולי כדי להיזכר נעזר באתר חדשות קרן אור.

ככה כתבנו: "בעיר הוותיקה מתגוררים 36,000 איש, ביניהם עבדכם. בגל הראשון עוד איכשהו מישהי התקשרה להתעניין במצבי. האם נעשתה עבודה דומה גם בגל השני? לאן נעלמו מובילי הדעה בעיר, סגן ראש עיר כמו שיטרית וחברי שלום אדרי."

לא שמצבי עניין אותם, אבל הבין מר שיטרית היטב את הכוונה, קשישי העיר שקיבלו טלפונים מעובדים בעירייה לא זכו לכך בגל השני והיום הוא מבשר על התחדשות הרעיון , טלפון לכ קשישי.

עדכנו אותנו אם קיבלתם וגם אם לא נשמח לשמוע...

נושאים: קורונה, קשישים, בית שמש, משה שיטרית
פרסום להרים טלפון לקשישים
פרסום להרים טלפון לקשישים
פרסום להרים טלפון לקשישים
פרסום להרים טלפון לקשישים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עכשיו זה הזמן- טלפון לכל קשיש ומבודד
אלינכתבה ביום ראשון, 11 באוקטובר 2020, 07:32

בתחילת הגל הראשון מגוון ארגוני מתנדבים חברו לסייע לקשישים ולמבודדים. ראו פרנסי העיר כי טוב ופרסו אתם חסותם על המיזם, דאגו להזיז אנשים מסויימים ולהציב אחרים במקומם ומאז...