עיריית בית שמש לא נערכת לקליטת מאות משפחות בנווה שמיר

במליאה השבוע- אישור בניית 11 כיתות גן בנווה שמיר, 11 כיתות הוא מענה לכ-200 משפחות בהם שני ילדים בגיל גן. האם זה צפי האכלוס לשכונה צעירה?

גן ילדים
גן ילדים

השבוע ביום 30.3.22 תתקיים ישיבת מליאה מן המניין של מועצת העיר בית שמש. סדר היום שהופץ כולל ארבעה סעיפים, מן הסתם יתווספו עוד סעיפים עד יומיים לפני כינוס המליאה. הסעיפים שהוצגו הן אישור תב"רים לבניית כיתות גן, בסה"כ 11 כיתות גן בעלות כוללת של 11.5 מיליון ש"ח ברמה ה- נווה שמיר, 8 מיליון במימון משרד החינוך, היתר קרנות הרשות. נווה שמיר כידוע שכונה במצב אכלוס ועכשיו, רק עכשיו מביאים לאישור תב"רים לבניית כיתות גן. במקום שכיתות הגן יקדימו את האכלוס... לפחות יש הערכה לאכלוס בכמות הצורכת 11 כיתות גן, ויש מי שטוען שהמספר הזה לא יעמוד בצרכים אפילו לשנה בה ייפתחו. 11 כיתות זה אומר בערך כ-400 ילדים. מכיוון שמדובר במשפחות צעירות הרי שהמענה יהיה לכ-200 משפחות ואולי אף פחות מכך. היערכות נכונה? לא בטוח.

עוד בישיבה אישור הסכם פיתוח מתחם רמת לחי והחלטה על גובה היטלי השבחה בפרויקטים של פינוי בינוי, דיווח דוח תקציב 2021 רבעון 3, מינוי חברים לדירקטוריון החברה למתנסים. ועוד סעיפים 'זוטרים' שונים.

נושאים: בית שמש, חינוך, נווה שמיר
גן ילדים
גן ילדים
גן ילדים
גן ילדים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: