עיריית בית שמש החלה את שנת העבודה 2021 ללא תקציב

המסורת השלילית נמשכת, גם השנה עיריית בית שמש לא תגיש במועד את תקציבה לתפעול. נכון לעכשיו התקציב אפילו לא הגיע לוועדת הכספים האמורה לדון בסעיפיו השונים.

עודף משנת 2020
עודף משנת 2020

התרגלנו שעיריית בית שמש מתנהלת כמו מכולת? כנראה התרגלנו, אחרת אי אפשר להבין כיצד זה איש לא מנסה לערער על התנהלות לקויה חמורה שמתמשכת כבר הרבה שנים. לא מצד משרד הפנים, לא מצד גורמי הביקורת במשרד הפנים, (היכן את הגב' תמי נאסה (זו שהחליפה את עפרה ברכה) בשעה שצריך אותך?) וללא הערות מצד מבקר המדינה

למה ללכת רחוק. מי כאן בעיריית בית שמש טוען לעניין אי קיום תקציב?

ובכן הנה הסיפור והפרטים.

כבר שנים שמועצת העיר בית שמש 'חוטפת' בדוח הביקורת השנתי של משרד הפנים הערה בעניין זה. "מועצת העיר אישרה את התקציב הרגיל לאחר המועד הקבוע בחוק". מהו המועד הקבוע, עד סוף חודש דצמבר. ממש כפי שרשויות מתוקנות, גם כאלה שלא עומדת בראשם אישה מקפידות להעמיד תקציב לפני כל סוף שנה. תקציב 2020 השנה היוצאת, הובא בחודש ינואר 2020, באיחור של חודש, לדיון. אלא שהתקציב הזה לא אושר במשרד הפנים והושב לקיצוץ. תקציב 2019, התקציב הראשון בעידון בלוך הובא לאישור מליאה רק בחודש אפריל, ארבעה חודשים לאחר המועד הקבוע בחוק.

העמדת תקציב מחייבת היערכות מוקדמת, גיבוש תכנית עבודה, קביעת יעדים בידי הנהלת מועצת העיר, יעדי תכניות ומימושן, הוצאות והכנסות, כוח אדם, פעילות מתוכננת בתחומים כמו ספורט, תרבות, פנאי. ועוד.

נכון לעכשיו אין מסגרת כזו, היו שמועות על פגישות מנהלי אגפים מול מנכ"ל, מה יצא מזה? איש לא יודע כי גם אין מסמכים וגם אין שקיפות.

וועדת הכספים, הגוף שאמור לרכז את כל הנתונים, לא התכנס לדון בנושא. אז מתי יהיה לנו תקציב?

נושאים: תקציב, בית שמש, משרד הפנים, תמי נאסה
עודף משנת 2020
עודף משנת 2020
עודף משנת 2020
עודף משנת 2020
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: