'עזרת אחים' בקמפיין נרחב לאזהרה מפני סכנת הכוויות במיוחד בימי החנוכה

יו"ר הארגון הרב אברהם קאפ: "אף אחד מכל אותם אנשים שנכוו לא חשב שזה יקרה לו, וכולם היו בטוחים שדברים כאלו מתרחשים רק בבתים של אנשים אחרים"

חנוכה שמח ובטוח
חנוכה שמח ובטוח

כמדי שנה יוצא ארגון החסד של בית שמש גם השנה בקמפיין נרחב, המעודד ומעורר על השמירה מפני סכנת הכוויות בכל ימות השנה ובפרט בימי החנוכה בהם מקבל כל ילד גישה לגפרורים, וסכנת השריפות והכוויות גדולה מתמיד.

הקמפיין המיוחד של 'עזרת אחים', מלווה בסלוגן 'חנוכה שמח ובטוח', מזכיר שוב את כללי הזהירות, וקורא לציבור להימנע משימוש בחנוכיות העשויות מעץ או מכל חומר דליק אחר, להקפיד על הנחת החנוכיה על גבי משטח יציב שאינו דליק, להרחיק מווילונות, ספות ושאר פריטים וחפצים דליקים, להקפיד שלא להשאיר את הנרות דולקים ללא השגחה של אדם מבוגר ועוד.

כמו כן כולל חומר ההסברה של 'עזרת אחים' גם את כללי הבסיס כיצד יש להתנהג במקרה של כוויה חלילה, ומה הוא הטיפול המיידי שיש לבצע כדי להפחית את הכאב ממנו סובל האדם הנפגע, והן כדי להפחית את הסיכויים להיוותרותה של צלקת לאורך שנים חלילה.

לקראת ימי החנוכה גם הצטייד הארגון בכמות גדולה של מוצרי ברנשילד ומשחות לטיפול בכוויות, וכמו כן מזכיר הארגון כי כדי לטפל בכוויות בשיטת 'ברייטמן' הידועה כיעילה במיוחד למניעת צלקות, ניתן לפנות למשרדי הארגון ולקבל טיפול מקצועי ויעיל בטווח זמן מיידי בסייעתא דשמיא.

ב'עזרת אחים' דאגו לייבא גם כמות גדולה של גלאי עשן, הנמכרים במחיר מסובסד לתושבי העיר, והארגון ממליץ להתקין גלאי עשן בכל בית, כדי למנוע אסונות חלילה.

יו"ר הארגון הרב אברהם קאפ, שנושא מניעת הכוויות קרוב ללבו ומועלה על ידו מדי שנה לפני חנוכה, שריפת מץ ול"ג בעומר, כבר למעלה משני עשורים ברציפות, קורא לציבור להקפיד על כללי הזהירות.

"לצערי ראיתי הרבה מאוד מקרים של כוויות ושריפות שאירעו לאנשים שהיו בטוחים שלהם זה לא יקרה", הוא אומר. "אף אחד מכל אותם אנשים שנכוו לא חשב שזה יקרה לו, וכולם היו בטוחים שדברים כאלו מתרחשים רק בבתים של אנשים אחרים.

"לצערי אין לאף אחד ביטוח, וחובתו של כל אדם ובמיוחד של כל הורה, לדאוג ולוודא שהוא עשה כל פעולה אפשרית שאפשר לעשות בדרך הטבע, כדי למנוע שריפה בביתו. ומעל לכל חשוב להתפלל בימים אלו במיוחד, שלא יהיה חלילה נזק לנו ולתושבי עירנו, ו'שומר מצוה לא ידע רע', ונזכה כולנו לחנוכה מאיר ומלא בשמחה של מצוה".

נושאים: עזרת אחים, חנוכה, בית שמש. חסד
חנוכה שמח ובטוח
חנוכה שמח ובטוח
חנוכה שמח ובטוח
חנוכה שמח ובטוח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: