סערת רישוי המקוואות בדרך לפתרון?

המועצה הדתית שכרה שירותי משרד אדריכלות ללוות את פירוק המוקשים והטענות לאי קבלת מעמד לקראת רישיון. הנחיה מהדרג הפוליטי לתת עדיפות לפתרון התיק הציבורי

שיטרית אצל מוזס
שיטרית אצל מוזס
בסוף השבוע שעבר הורו במועצה הדתית לנשות העיר על כוונת המועצה לסגור את שירותי הטבילה ברחבי 7 מקוואות רשותיים המנוהלים בידי המועצה הדתית. עילה היתה הגשת כתב אישום נגד המועצה הדתית, העומד בראשה הממונה הזמני אלדד גדסי (המסיים תפקידו בקרוב מאוד), וכן מנהל המקוואות בעיר ירון לוי.
האיום הזה שהגיע גם לאזנה של ראש העיר זכה לתגובה מיידית, בלוך הורתה לפתוח את המקוואות ביום ראשון ולא לסגור אות בכלל. במקביל הורתה לקיים מו"מ רצוף ומתמשך עד לסיכום הרצוי לשני הצדדים.

וייאמר לזכות שני הצדדים, שניהם לא התעקשו והסכימו לנהל את השיח בכבוד הדדי תוך שמירה על זכויות וחובות כל צד במעשה. מצד אחד הייעוץ המשפטי ביקש להוכיח סימני עשייה, מאידך במועצה הדתית ביקשו לשמוע מוכנות לסגור ולמחוק את כתב האישום.

כך החל המו"מ, הוגשה בקשה מסודרת, באמצעות משרד האדריכלות של ישראל מוזס להגיש את כל הניירת וללות את כל ההליך מבחינה מקצועית עד לקבלת הרישיון.

היום התערב גם סגן ראש העיר משה שיטרית, אשר בדק וקיים פגישה מול מוזס לראות היכן תקועים מה שתקוע. אומר שיטרית: " מתן שירותי דת בסיסיים לתושבי העיר הוא נושא חשוב ביותר, וכממונה הנחיתי את צוות הרישוי להציב את קידום האישורים בעדיפות העליונה.".

הנה אם כן, כאשר הגורמים מתערבים ורוצים לקדם אפשר גם בלי הטלת איומים פליליים על אנשי ציבור שכל תכליתם לעשות למען הציבור.

נושאים: בית שמש, מקוואות, מועצה דתית, כתב אישום, רישיון
שיטרית אצל מוזס
שיטרית אצל מוזס
שיטרית אצל מוזס
שיטרית אצל מוזס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: