סימולטור המדמה שדה אש לעזרת אימון לוחמי האש

בתחנת כיבוי נס הרים, מתאמנים שלוש המשמרות של תחנה אזורית בית שמש ויחידת המתנדבים העצמאית של "הר אדר" באמצעות סימולטור נייד

מאמן לחימה באש
מאמן לחימה באש

מי שיעבור בחודש הקרוב ליד תחנת כיבוי נס הרים ויפנה מבט לעברה יבחין בסימולטור הנייד (מאמן לחימה באש), שדומה למכולה גדולה, ממנו יוצא עשן רב. העשן למעשה יוצא באופן מלאכותי ממחולל עשן שנמצא בתוך הסימולטור, העשן ה"קר" נועד לדמות את האפקט של תוצרי בעירה כתוצאה משריפה במגוון תרחישים בהם מתאמנים לוחמי האש בתוך הסימולטור.

המתקן, מבין המתקדמים בעולם להכשרת לוחמי אש, כולל בתוכו חללים המדמים מבנים שלוחמי האש נדרשים לחדור אליהם באירועי שריפה, בעל יכולת לייצר עשן כבד וסמיך ולהבות אש עוצמתיות. כל זאת מתבצע מתוך חדר בקרה מתקדם המאפשר לייצר מגוון תרחישים שונים.

בסימולטור הנייד שמוצב בתחנת כיבוי נס הרים, מתאמנים שלוש המשמרות של תחנה אזורית בית שמש ויחידת המתנדבים העצמאית של "הר אדר". האימונים מועברים ע"י מדריכים מוסמכים וכוללים בקרה, חידושים ומשובים ללוחמי האש.

טפסר משנה ראובן יצחק, מפקד התחנה: כחלק מתוכנית האימונים של תחנה אזורית בית שמש, ולצורך שיפור המוכנות והרמה המקצועית, לוחמי האש וכלל המתנדבים מבצעים בימים אלה אימונים בסימולטור הנייד (מאמן לחימה באש). תחנה אזורית בית שמש קיבלה בשנה האחרונה ציון לשבח מנציב כבאות והצלה על תפקוד יוצא דופן של לוחמי האש והמפקדים, זאת לאור רמת המקצועיות והנחישות של לוחמי האש והמתנדבים בעת שגרה וחירום. נמשיך לשמור על אותה רמת הישגים גבוהה באמצעות הכשרות ואימונים, כדי שהציבור ימשיך לקבל את השירות הטוב ביותר.
בנוסף, בימים הקרובים אנו נחווה מזג אוויר גשום וסוער שיכול לגרום לשלל אסונות בנפש ורכוש. תשומת לב והיערכות מראש יכולים למנוע את האסון הבא: במקרים של הצפה, יש להימנע מכניסה למפלסים תת-קרקעיים ולמעליות ובמקרה של שיטפונות, אין לחצות אפיקי מים שלא ניתן לאימוד את עומקם.

במידה ונלכדת או נקלעת לאירוע בו יש צורך בחילוץ התקשרו 102 ללוחמי האש.

נושאים: כיבוי והצלה, תחנת בית שמש, לוחמי אש
מאמן לחימה באש
מאמן לחימה באש
מאמן לחימה באש
מאמן לחימה באש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: