סיכמה, הבטיחה, ולא קיימה ולבסוף באה בדרישות למשרד התחבורה והשיכון

בלוך פנתה בהתרגשות למשרד התחבורה להפעיל תחבורה משכונה ד ולא הבחינה כי עיקר הדרישות להפעלה מסודרת גם על פי הסיכומים שלא טופלו, מצויים ברקע צילום פנייתה. בדיחה עצובה על חשבון הציבור

בורות, מכולות על הכביש.
בורות, מכולות על הכביש.

ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך פנתה הבוקר למשרד התחבורה לפתור את מצוקת התחבורה הקשה של תושבי שכונת רמת בית שמש ד' 4 הסובלים מהיעדר מוחלט של שירותי תחבורה ציבורית באזור. בלוך הקליטה עצמה בסרטון בו היא מסבירה את הבקשה שלה. היא עמדה על רקע רחוב בשכונה (אפשר היה לאלתר מקום יותר נחמד כדי להעביר בקשתה) ובו היא מתחננת לפני משרד התחבורה והשיכון לפתור את בעיית התחבורה בשכונה.

נציין שהבעיה אינה מנת חלקה של שכונה ד' בלבד, שם אכן היא אקוטית יותר מכל שכונה אחרת. בית שמש עיר שעובדת, כך רץ לאחרונה איזה סלוגן בשלטי הפרסום בעיר מבלי לפרט פרטים נדרשים. האם באמת בית שמש עיר שעובדת? בואו ונבחן את הדברים על רקע פנייתה הנרגשת של ראש העירייה למשרד התחבורה.

העיתונאי יחיאל בורובסקי מקבוצת החדשות חדשות בית שמש הרים את הכפפה וביקש את תגובת משרד התחבורה לבקשתה של ד"ר בלוך.

וראו כמה מפתיעה התגובה עד כדי מבוכה שהגיעה עוד היום ממשרד התחבורה: "משרד התחבורה מודע לצורך בהסדרת תחבורה ציבורית בשכונה ד'. בחודשים האחרונים נציגים של משרד התחבורה ועיריית בית שמש קיימו מספר סיורים במטרה לבחון את צרכי התושבים ולגבש פתרונות.

בסיור שהתקיים לפני כחודשיים בשיתוף עם נציגי העירייה, משרד השיכון ומפעיל התחבורה בעיר סוכמו המשימות ההכרחיות שנדרש להשלימן על ידי העירייה ומשרד השיכון כדי שניתן יהיה להפעיל תחבורה ציבורית בשכונה". וכאן מפרט המשרד מה צריך לעשות, "בורות בכביש, פינוי מכולות החוסמות מעבר אוטובוסים, הסדרת תחנות אוטובוס".

ועוד מוסיף הכותב במשרד התחבורה כי מבדיקת הרשות הארצית לתחבורה נכון להיום, נכון להיום, טרם בוצעו כלל המשימות".

ולא היה צריך משרד התחבורה לצרף שום הוכחות לדבריו, אלו בלטו מהסרטון עצמו שצולם הבוקר על רקע הבורות. הביטו בתמונה המוכיחה כאלף מילים עד כמה הרשלנות המקצועית היא רעה חולה בעיריית בית שמש בהנהלתה. לתעד פנייה מכביש בשכונה ד כאשר ברקע מכולה עומדת בצד הכביש, כאשר בורות לצד הכביש מה שנדרשת עיריית בית שמש לעשות? זו בדיחה של פורים.

לסיכום: "לצערנו עיריית בית שמש טרם השלימה את המטלות הנדרשות כדי שניתן יהיה להפעיל את השירות". בפעם הבאה תחפש לעצמה גב' בלוך זווית אחרת להגשת תלונה על מה שהיא התחייבה לעשות.

האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

נושאים: עיריית בית שמש, עליזה בלוך, משרד התחבורה, משרד השיכון, חדשות בית שמש
בורות, מכולות על הכביש.
בורות, מכולות על הכביש.
בורות, מכולות על הכביש.
בורות, מכולות על הכביש.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: