סגנית ראש העיר הולנדר בפניה לנשים במצוקה: "אנחנו פה למענכן - אתן לא לבד!".

אגף הרווחה בעיריית בית שמש בשיתוף מועצת הנשים העירונית, בהמלצת היועצת למעמד האישה הובילו בחודש האחרון קמפיין הסברה בקרב נשים: את לא לבד". היום השיא.

סגנית ראש העיר רינה הולנדר
סגנית ראש העיר רינה הולנדר

"השנה החלטנו לציין את יום מאבק באלימות כלפי נשים בקמפיין "את לא לבד"- תושבי בית שמש ידועים בהתגייסותם לעזרה הדדית ולסיוע לזולת., לכן יצאה סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר בפניה נרגשת לכל אחת ואחת בעיר, זו העסוקה בעבודתה וזו הטרודה בבעיות היום יום, בבית, בבניית וטיפוח המשק הביתי על כל רמת וסוג העבודות. .

"בואו נגייס את כל הכוחות לשם מיגור תופעת האלימות כלפי נשים. אלימות לובשת צורות שונות, מילולית, נפשית, כלכלית ועוד." אומרת עו"ד הולנדר בפניה אל ציבור הנשים בעיר.

מגיפת הקורונה הביאה עמה גם מגיפה מסוג אחר- עליה במקרי האלימות במשפחה. על פי נתוני הרשויות, חלה עליה של 300%!! בפניות לגורמי הסיוע. ועו"ד הולנדר אפילו המעיטה מעט, מדובר על עליה דרסטית בתופעת האלימות כלפי נשים, אל הקו החם של ויצ"ו למשל הגיעו כמויות הפניות בשנה האחרונה לפי ארבע. ואם לא קלטתם, אזי עליה של ארבע מאות אחוזים!!! כדברי יו"ר ויצ"ו העולמית.

"עכשיו יותר מתמיד, חובה על כל אחד ואחת מאיתנו להתגייס! אני קוראת לכל אחד ואחת מכם- גלו עירנות, אם אתם שמים לב לסימני מצוקה אצל החברה, האחות השכנה- אל תשאירו אותה לבד. פנו למרכז לשלום המשפחה בטל' 02-5950151 או למוקד החירום 118. ביחד ניקח אחריות - זו הצלת נפשות."

ומסכמת: "לכן נשים החוות מצוקה או אלימות אל תפחדו לפנות לעזרה. אנחנו פה למענכן - אתן לא לבד!".

נושאים: רינה הולנדר, בית שמש, אתן לא לבד, ויוצו
סגנית ראש העיר רינה הולנדר
סגנית ראש העיר רינה הולנדר
סגנית ראש העיר רינה הולנדר
סגנית ראש העיר רינה הולנדר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: