ניתן להגיש תלונה מקוונת גם בתחנות המשטרה

משטרת ישראל בשיפור נוסף למען האזרח: ניתן להגיש תלונה מקוונת גם בתחנות המשטרה מבלי להמתין בתור ולחסוך בכך זמן יקר

משטרת ישראל
משטרת ישראל

לאחר שמשטרת ישראל הנגישה את האפשרות להגשת תלונה מבלי לצאת מהבית, באמצעות האתר הממשלתי "ממשל זמין" gov.il, כעת נעשה צעד נוסף לשיפור השירות וניתן לעשות זאת גם בתחנות המשטרה השונות תוך סיוע במידת הצורך של חוקר משטרה. שיפור זה נועד בראש ובראשונה למטב את איכות השירות שניתן לציבור המגיע להגיש תלונה בתחנת המשטרה ולחסוך עבורו זמן יקר.

הליך הגשת תלונה מקוונת ניתן לבצעו באמצעות, כאמור, ה"אזור האישי" באתר הממשלתי לאחר הליך הרשמה מסודר שנועד ליצור סביבה מאובטחת. כיום, ניתן להגיש תלונה מקוונת בכל נושא, למעט תאונות דרכים ואובדן. מדובר בטופס ממשק דיגיטלי פשוט וידידותי בו נדרש המתלונן למלא את שדות המידע בהתאם לתלונתו ובמגוון שפות- עברית, ערבית, אנגלית ורוסית, ובהמשך יהיה ניתן גם בשפה האמהרית.

בעת הגשת תלונה מקוונת ניתן לצרף מדיה, צילומים ומסמכים. לאחר סיום מילוי טופס התלונה, מקבל המתלונן מספר אסמכתה למעקב באמצעותה יכול לעקוב אחר הטיפול בתיק ובנוסף, המתלונן יקבל היזון חוזר טלפוני ובדואר האלקטרוני אותם ציין בפנייתו תוך 3 שעות לכל היותר.

לאחרונה, הוצבו במרבית תחנות ונקודות המשטרה השונות ברחבי מחוז ירושלים עמדות להגשת תלונה מקוונת הן גם בתחנות המשטרה כגון בית שמש המשרתת בין היתר את תושבי מ.א מטה יהודה , מוריה, לב הבירה, הראל ומקומות נוספים. בעמדות הגשת תלונה מקוונת אלו לא נדרש הליך רישום לאתר הממשלתי ופרט לכך, הרי שמדובר בשירות לציבור שנועד לחסוך מזמנו היקר בעת הגעתו אל תחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה. כמו כן, בעמדות אלו קיים הסבר הדרכה מפורט על אופן הגשת התלונה ובמידת הצורך, חוקר המשטרה מסייע בידי האזרח על אודות אופן מילוי התלונה.

ומה עם אלה המתקשים בשפה או בהבעה? דוברות המשטרה מבהירה: "בראש ובראשונה יש אפשרות להגיש את התלונה מהבית.. למי שזה לא מסתדר, למשל אנשים שמתקשים בעולם הרשתי ו/או לא דוברי שפה וכו, יש את האפשרות לעשות זאת בתחנה, כמובן בפרטיות ועם סיוע חוק"

נושאים: משטרת, אזרחים, אלימות
משטרת ישראל
משטרת ישראל
משטרת ישראל
משטרת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: