ניצחון לנתניהו? זה בידיים שלכם!!

בית שמש עם אחוזי הצבעה גבוהים יכולה להשלים לנתניהו את המנדט החסר לו ל-61 או אם תרצו להקמת ממשלה ימנית על מלא. איך? הנה הפרטים

בחירות ג
בחירות ג

אחוז ההצבעה בבית שמש עמד בבחירות האחרונות לכנסת ה-24 על 61.61%- כמעט 39% מהמצביעים המתגוררים בעיר בחרו לא להצביע ולא להשפיע. במספרים זה נשמע כך: הצביעו 42,775 מתוך 69,429 בעלי זכות בחירה. המספר הזה גדל לכנסת ה-25 ועומד מעל 70 אלף מצביעים.

מי הם אותם 27 אלף שלא הלכו להצביע לכנסת ה-24? כמעט מנדט אחד, המודד למנדט בבחירות לכנסת ה-25 עמד על כ-25 אלף מצביעים.

לגבי 4283 מצביעים ניתן בקלי קלות לומר לאיזה מחנה הם שייכים, ליכוד וש"ס. איך? ההפרש בין מניין המצביעים בבחירות לשתי המפלגות לכנסת ה-23 לעומת כנסת 24. 3548 מהם הם ליכוד!!! היתר (705) של מצביעי ש"ס. האם הליכוד מסוגל לגייס את כל מצביעי הכנסת ה-23 שוב להצבעה חוזרת? או שכן או שלא, נראה כי המספר הזה הצטמצם משהו בשל ההגירה השלילית בקרב מחנה מצביעי הליכוד שהוא ציבור חילוני מסורתי, ועם זאת לא במספר הגבוה שחל 3548 מצביעים. הליכוד בארגון נכון, בניהול נכון של יום הבחירות עשוי לעזור לנתניהו הגיע למחוז חפצו.

במחנה ג- יהדות התורה קיים ציבור גדול מאוד שלא הולך להצביע, מטעמים אידיאולוגיים או מטעמים שזה לא מעניין אותו. אבל אם יפנים ציבור זה את ההשפעה הגדולה של שלטון שמאל על זהות יהודית בארץ ובכלל על הכיס שלהם (מה שמדגדג מאוד ליהודי באשר הוא) אולי יצאו להצביע. כמה יצאו או מה הפוטנציאל להצביע? בקרב מחנה יהדות התורה מצוי כמעט חצי מנדט שלא יוצא להצביע בהערכה מינימלית.

אם מישהו ילחץ על הדוושה, בעזרת קריאות רבנים מקומיים להם שועה הציבור הזה שיכריזו בקולם על חשיבות ההצבעה קיים סיכוי גדול שבית שמש תעניק (מצביעי יהדות התורה, ליכוד וש"ס ביחד) את המנדט או קרוב לכך. בבית שמש יש אינטרס מובהק לפחות על פי המפה הסוציואקונומית, לצאת להצביע ולהשפיע. זה בידיים שלכם! כל קול כאן עשוי להביא לימין את השלטון, בעוד כל הישארות בבית תתרום להורדת אחוז החסימה ותכניס מפלגות שמאל, תומכות לפיד ושות'.

נושאים: בחירות כנסת 25, ליכוד, יהדות התורה
בחירות ג
בחירות ג
בחירות ג
בחירות ג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: