נחשפה יד הזיכרון לישראל גולדשטיין ז"ל

ישראל ז"ל סייע וליווה את תכנון והקמת מתחם הפאמפ טרק שתלמידים ניצבים עליו כעת. ישראל היה אוזן קשבת ומייעץ עצות זהב לאותם נערים שנקלעו לקשיים בלימודים ובבית וסייע לחלק מהם להשלים את חובות קורס מדריכי אופניים ומכונאי אופניים. אם תרצו ציון יפה למפעל התנדבות

יד זיכרון לישראל
יד זיכרון לישראל

בחצר ביה"ס ברנקו וייס, ביה"ס בו עורר ישראל גולדשטיין ז"ל את האהבה לרכב על אופניים נחשפה הבוקר במעמד בני משפחתו יד זיכרון לכבד פעילותו העניפה בתחום. פעילות האופניים בביה"ס ברנקו ווייס, היתה הראשונה בבתי הספר בעיר.
ישראל ז"ל סייע וליווה את תכנון והקמת מתחם הפאמפ טרק שתלמידים ניצבים עליו כעת.
ישראל כדרכו, פעל במרץ, מקצועיות ויסודיות והדריך את חוגי הרכיבה של ברנקו ווייס, הכשיר נערים לתחרויות של ליגת בתי הספר והביא אותם להישגים מכובדים.
ישראל האמין בפוטנציאל של הילדים ובהצלחתם. ישראל החדיר ברוכבים של ברנקו ערכים של מצוינות, אחריות, התמדה, שמירה על הסביבה, צניעות ומשמעת. תוך כדי הרכיבות ישראל לימד את הרוכבים על החי והצומח שנקלעו בדרכם והסביר להם, באמצעות המחשה, כיצד להתגבר על מכשולים בדרך האופניים ובחיים בכלל.
ישראל היה אוזן קשבת ומייעץ עצות זהב לאותם נערים שנקלעו לקשיים בלימודים ובבית וסייע לחלק מהם להשלים את חובות קורס מדריכי אופניים ומכונאי אופניים וכך גם צייד אותם במקצוע ובעבודה לשעות של אחר הלימודים לחופשות ולעתיד.
ישראל הבין כי לא כל מי שרכבו איתו היו שקדנים וחובבי קריאה ולימודים. הוא זיהה את הכישרון הטכני, מנהיגותי והחברתי החבוי בהם וסייע להם לגלות לעצמם ולסביבה את החוזקות הטמונות בהם ולהראות את כוכבם מאיר באור יקרות. ואכן חלק מהנערים הגיעו לגדולות ואפילו ייצגו את מדינת ישראל בנבחרת אופני כביש/הרים והתקבלו ליחידות מובחרות בצה"ל. כולם ללא יוצא מן הכלל זוכרים לישראל חסד נעוריהם ומייחסים למאמן המיוחד את ההצלחה והדרך שהגיעו אליה בזכות הנחייתו והכוונתו של המאמן האגדי.
"כולנו מתגעגעים אליך ישראל ומנסים ללכת באורך ובדרכך המיוחדת." אמר חברו איתן חברוני, שהוסיף "כי החוג בברנקו ווייס חודש וגם בברנקו ווייס אתגרי ואנו מקיימים פעילות רכיבה זו השנה השנייה.". מיזם זה נבנה וקודם בעזרת מנהלת ביה"ס בעבר, דר עליזה בלוך.

נושאים: בית שמש, ברנקו וייס, אגודת רוכבי שמשון, איתן חברוני, ישראל גולדשטיין, עליזה בלוך
יד זיכרון לישראל
יד זיכרון לישראל
יד זיכרון לישראל
יד זיכרון לישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: