נדחה מועד פתיחת איקאה באשתאול

הסיבה, חריגות בניה שאושרו על סמכות אישורם מתווכחות הוועדה המקומית לת. ב מטה יהודה והוועדה המחוזית. בינתיים עולה בעיית גורל העובדים שגוייסו לעבודה בסניף אשתאול

איקאה
איקאה

חנות איקאה אשתאול שהייתה אמורה להיפתח היום, לא תפתח כצפוי.

היום היה מתוכנן להיפתח הסניף השישי של איקאה בארץ והוא נדחה למועד לא ידוע. הסיבה היא חריגות בניה , לאחר שהתברר כי חלק משטחי החנות בוצעה ללא היתר בנייה כנדרש. הוועדה המקומית לתכנון ובניה של מטה יהודה אישרה את התוספת כמתבקש ע"י היזם הבונה את החנות, אלא שבוועדה המחוזית הופתעו לגלות את האישור שלדעתם ניתן שלא כדין. לדעת הוועדה המחוזית אישור התוספת הוא בסמכות הוועדה המחוזית.

בין רשימת החנויות של איקאה באתר של איקאה עדיין לא מופיעה חנות איקאה בצומת שמשון. ברשימה מופיעות רשימת החנויות של איקאה בארץ, זולת אשתאול.

בשאלה עם נציג איקאה באתר קיבלנו את התשובה הבאה: "בשלב זה אין בידינו פרטים לגבי מועד פתיחת איקאה אשתאול. אנו בודקים את הנושא ככל שעלו משמעויות נוספות, נעדכן ונפעל בהתאם להנחיות שהתקבלו מהוועדה המחוזית".

האם אתה יודע על מועד צפוי לפתיחה, לפני פסח או אחרי? התשובה היא: " כרגע לא, כלומר אין ידיעה על מועד צפוי לפתיחת סיף איקאה באשתאול. .

אז מי שתכנן לרכז קניותיו לקראת חג הפסח הקרוב מוטב לו לחפש חנויות איקאה בקרבה, ראשל"צ למשל, או למצוא את המבוקש בחנויות אחרות במרכזי המסחר הקרובים לסביבתו.

מה יעשה העובדים אשר גויסו לעבוד באיקאה? מדובר בכמות עובדים גדולה שגוייסה במיוחד למטרת הפעלת החנות. העובדים שגוייסו נשלחו ללמוד את העבודה בסניף בראשל"צ והם מהווים שם כוח לתגבור בימים אלה בערב החגים הבאים בהם העבודה גדולה יותר.

נושאים: איקאה, בית שמש, אשתאול
איקאה
איקאה
איקאה
איקאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: