מתנדבת איחוד והצלה בין מדליקות המשואות תשפ"ד

ארגון המתנדבים הלאומי - איחוד הצלה, גאה ומברך על בחירתה של המתנדבת המסורה הד" תמר שלזינגר, מתנדבת ביחידת החוסן של הארגון, להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי.

צילום: ירון ברנר
צילום: ירון ברנר

בשבעה באוקטובר, קיבלה ד״ר תמר שלזינגר הודעה ממוקד איחוד הצלה על ילד שראה את ההורים שלו נרצחים ומבקש סיוע. ד״ר שלזינגר יצרה איתו קשר באופן מידי וגילתה כי מדובר במיכאל בן התשע, בנו של צלם ynet רועי עידן הי״ד, שהתחבא בארון עם אחותו עמליה בת השש לאחר שהוריו נרצחו ואחותו הקטנה, אביגיל, נחטפה.

במשך 12 שעות שנדמו כנצח, מצליחה ד״ר שלזינגר לתמוך בילדים האמיצים, לסייע להם ולחבק אותם מרחוק עד שנשמעות הדפיקות המיוחלות בדלת של החילים הגיבורים והחילוץ המרגש יוצא לדרך.

אלי ביר, נשיא ומייסד איחוד הצלה: ״זהו אחד הרגעים המרגשים ביותר עבורי מאז הקמת הארגון. ד״ר שלזינגר היקרה מייצגת את המסירות העצומה של כ- 7,000 מתנדבי ומתנדבות איחוד הצלה, שיצאו להציל חיים תוך סיכון חייהם באותו בוקר קשה מנשוא של השבעה באוקטובר, בזירות הלחימה המדממות בדרום ובישובי העוטף ולא הפסיקו לפעול בשטח עד שווידאו שאחרון הפצועים פונה לבית החולים.

ד״ר שלזינגר עשתה את הלא יאמן במסירות ובמקצועיות במשך 12 שעות רצופות, עד שמיכאל בן התשע ואחותו עמליה בת השש הוצאו מהמחבוא שלהם בארון וחייהם ניצלו.

מתנדבי איחוד הצלה טיפלו בלמעלה מ 12,500 קריאות חירום בימים הראשונים של מלחמת חרבות ברזל והצילו את חייהם של אלפי אנשים.

אני גאה בד״ר שלזינגר היקרה ובכל אחת ואחד מהמתנדבות והמתנדבים המסורים שלנו, ומודה לשרה מירי רגב ולחברי הוועדה על הערכתם והוקרתם לפעילות מעוררת ההשתאות ומצילת החיים של מתנדבי איחוד הצלה בשגרה ובחרום. ״

ד"ר תמר שלזינגר, מתנדבת ביחידת חוסן של איחוד הצלה, מתגוררת בראש פינה, נשואה ואם לארבעה ילדים. בשעות הפנאי היא רועת צאן להנאתה. יש לה דוקטורט בעבודה סוציאלית והיא עובדת כמטפלת בקליניקה פרטית וכמרצה בחוג לעבודה סוציאלית במכללת תל חי. ד"ר שלזינגר אף יצאה כחברה במשלחת חוסן של איחוד הצלה לסיוע בפורטו ריקו לאחר הוריקן פיונה.

נושאים: איחוד והצלה, מתנדבים
צילום: ירון ברנר
צילום: ירון ברנר
צילום: ירון ברנר
צילום: ירון ברנר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: