מתחם ביאליק: עד סוף נובמבר תוגש תוכנית איחוד וחלוקה מעודכנת לכלל המתחמים

את הפרט החשוב מוסר מנהל היזמית חב' נמצא. אייל צפניה מעדכן עוד "כי נתקבלו אישורי משרד החינוך לתכניות הבינוי למוסדות החינוך בשכונה".

אייל צפניה
אייל צפניה

מזוית אחרת, אמנם בעל עניין, ואפילו בעל עניין חשוב, החברה היזמית למימוש פרוייקט פינוי בינוי במתחם ביאליק מדבר לראשונה. אייל צפניה הוא מבעלי חברת 'נמצא'- חברה יזמית שמקימה בנייני מגורים ומסחר ברחבי הארץ.

מצא השתתף בישיבת העבודה השבוע שהייתה לדיירים עם צוות בכיר בעירייה, שמע וראה מקרוב את התגובות של העירייה והתרשם. את ההתרשמות אגב הפיץ בקרב דיירי המתחם.

את התרשמותו העלה בסטטוס ובו פירט את כוונת החברה, חב' נמצא להתחלת הבנייה. אגב זו פעם ראשונה גם שאנחנו מדווחים על תאריכים, "עד סוף נובמבר תוגש תכנית איחוד וחלוקה מעודכנת לכלל המתחמים" ועוד פרט חשוב, משרד החינוך נתן אישורו לתכנית מבני החינוך בשכונה העתידית.

צפניה דיווח לדיירים שלא נכחו בישיבת העבודה על הפגישה שהייתה ברוח של מציאת פתרונות כוללים לבעיה שנוצרה בעקבות פינוי הבניין ביאליק 6, הן בהיבטים המיידיים והן בהיבטים של קידום היתרים לבניין הספציפי הנ"ל במינימום זמן. "חברת נמצא מתחילה לטפל יחד עם מחלקת ההנדסה בכל סוגיית היתר הבניה לבניין ביאליק 6 ללא דיחוי

עיריית בית שמש פועלת למציאת פתרון מול משרד השיכון לצרכי הדיירים עד הוצאת היתר הבניה." צפניה אינו מפרט מועד אבל מדבריו ניתן להבין שהעירייה מפעילה לחץ כבד על משרד השיכון לקדם החלטות שיאפשרו לעירייה לקדם היתרי בניה.

"מרגע שיצא היתר (עושים מאמץ לסיים ממש בזמן בזק) חברת נמצא תחל בהליך פינוי הבניין ובניית בניין חדש במקומו ותעמוד בהתחייבויותיה בהתאם להסכמי הדיירים החתומים. ותעמיד ערבויות בנקאיות לשכר דירה ולדירות החדשות כנהוג בהסכמי פינוי בינוי/ תמא 38 -2. מקווים שנוכל להפוך את המשבר הנ"ל לטובת הדיירים שאיבדו את ביתם במלוא מובן המילה, בצורה מיטבית מקצועית ומהירה, הרושם מהפגישה עם כלל הנוכחים היה מכוונות ומחוייבות לכך.

במקביל לכך צפניה מעדכן שעד סוף נובמבר תוגש תכנית איחוד וחלוקה מעודכנת לכלל המתחמים, לאחר שקיבלנו את אישור משרד החינוך לתוכנית שהגשנו למבנה הציבור בשכונה.

חב' נמצא לקחה על עצמה את עלות הובלת הדירה של הדיירים המפונים מהבניין.

נושאים: פינוי בינוי, ביאליק, אייל צפניה, נמצא, בית שמש
אייל צפניה
אייל צפניה
אייל צפניה
אייל צפניה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: