מתגבשת קבוצת רוכשים דתיים לאומיים ברמה ד לקראת שלב האכלוס

שימו לב לרישומון הבא, המבקש לקבץ אליו את כל רוכשי הדיור ברמה ד והמשתייכים לציבור הדת"ל. נכון לעכשיו נתון מפתיע מאוד, ואומרים שזה רק קצה קצהו של נתון שיפתיע בצורך להתארגן לבאות.

זיו אקווה
זיו אקווה

הנתון הבא יפתיע אולי את הקוראים שלנו, אלה שחשבו שרמה ד כולה חרדית. ובכן שימו לב, נתון מפתיע מאוד שמגיע אלינו היום מפיו של אחד מרוכשי הדיור בשכונה במסגרת דיור למשתכן. בחור צעיר, דתי לאומי, שרוצה לחיות ולקבל את הזכויות המגיעות לו כמו לכל שאר תושבי השכונה.

זיו אקווה, החל בארגון אותם תושבים שצפויים להגיע לשכונה בשלבי האכלוס הראשונים. ומצא, שהו אינו זאב בודד, אלא יש איתו קבוצה המגדירה עצמה בדיוק באותה השקפת עולם, דתיים לאומיים.

עד עכשיו הגיעו אליו בקשות הצטרפות לקבוצת ואטסאפ שפתח מכ-130 נציגי משפחות. האופטימיסטים בקבוצה טוענים שהמספר הזה כפול ואולי אף משולש.

דיור למשתכן לא סגר אופציית רכישה בפני צבורים מסוגים שונים. לכן נרשמו להגרלה שם כאלה שהמתינו בקוצר רוח לדיור במחיר סביר. וביניהם היו גם דתיים לאומיים ששאפו להשיג דירה במקום הכי יפה לדעתם בארץ.

הבוקר החל זיו אקווה בגיוס תומכים נוספים לקבוצה ובאמצעותנו מבקש להגיע לעוד משפחות שלא יודעים על הקבוצה ועל תכליתה. למטה בתחת הרישומון ששלח אלינו מופיע גם מספר הטלפון של הקבוצה. אז מי ששייך למגזר הזה, מוזמן בהחלט להצטרף.

משפחות רבות המשתייכות לאוכלוסייה הדתית לאומית והמסורתית, קנו דירות ברמת בית שמש ד', ממגוון סיבות אם זה מהרצון לשדרג עצמם ברמת החיים או מההזדמנות שניתנה להם במסגרת מחיר למשתכן לרכוש דירה.

התוכנית מחיר למשתכן הינה תוכנית ממשלתית, שמטרתה המרכזית לאפשר לזוגות צעירים לרכוש דירה במחיר הגיוני וסביר עם הון עצמי נמוך, כל זאת במטרה שזוג צעיר שרוצה לרכוש דירה במדינת ישראל תהיה לו אפשרות הרציונלית לממש את הזכות הזאת.

ברמת בית שמש ד' יש קבוצה גדולה מאוד משפחות דתיות לאומיות ומסורתיות שרכשו דירה במסגרת מחיר למשתכן או באופן עצמי. אנחנו רוצים שהעיריה תקצה לנו מבני ציבור ומוסדות חינוך שיתאימו לאופי ההשקפה שלנו, אנחנו רוצים שנבחרי ציבור יעזרו לנו לקדם את האינטרסים שלנו

אנחנו מדגישים שאנחנו לא מבקשים ליצור מתח ומלחמות עם אחינו החרדים כמו אצל החרדים, המורכבים מהמון קבוצות שהעירייה דואגת להסדיר את חיי הקהילה שלהם בתור קבוצות ולא בתור פרטים המרכיבים את מכלול התושבים ברמה ד'. גם אנחנו פשוט מבקשים שהעריה תקדם את הרצונות שלנו לחיות בשכונה, בכך שתקצה לנו כמו לכל אוכלוסייה את התנאים החיוניים בכדי להיות חלק מהשכונה החדשה, אנחנו כקבוצה גדולה של רוכשים מבקשים תנאים בסיסים בחלוקת מוסדות הציבור, לפי היחסיות שלנו, שלא שייווצר מצב שמתעלמים מעצם קיומנו.

לכן נפתחה קבוצת ווטסאפ "דתיים ומסורתיים רמה ד" ,נרשמו עשרות משפחות בניהם גם חרדים ליברלים או חרדים שרוצים שהשכונה תהיה פלורליסטית. אנחנו דורשים מעריית בית שמש להקצות לנו גנים, מעונות בתי כנסת ומבני ציבור, אשר יתאימו לנו. אנחנו פונים לכל מי שרכש דירה ברמת בית שמש ורואה עצמו חלק אינטגראלי מהקבוצה או תומך ברעיון שלנו, להצטרף לקבוצה ולקחת חלק פעיל בקידום הרעיון"

מס הנייד של זיו הוא 054-6984843

נושאים: רמה ד, דתיים לאומיים, דיור למשכן, בית שמש
זיו אקווה
זיו אקווה
זיו אקווה
זיו אקווה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מתגבשת קבוצת רוכשים דתיים לאומיים ברמה ד לקראת שלב האכלוס
גולש אנונימינכתבה ביום שבת, 04 ביולי 2020, 15:26

ציון לא מתאים לך לפול בפח של עליזה אין שם יותר מרוכש 1

מתגבשת קבוצת רוכשים דתיים לאומיים ברמה ד לקראת שלב האכלוס
נו באמת...נכתבה ביום חמישי, 02 ביולי 2020, 17:36

לא מתאים לך ציון, איפה הריאליות שלך נעלמה פתאום? אתה באמת לא מבין שזו שירת הברבור ונסיון נואש אחרון להציל משהו בנווה שמיר, באמצעות איום מרומז על קבוצה נגדית שמתארגנת כביכול ברמה ד'? וגם זה כמו שאר הגימיקים והמליונים שנשפכים על מיתוג לא יעזרו. כוחות השוק הם שקובעים, וכולנו יודעים מה הם קובעים...