משלחת "גשר חי", דרום אפריקה, במרכז המבקרים של היחידה האיזורית 'שורק'

רכזת חינוך וקיימות ביחידה חן בן שמחון הדריכה על חדר הבריחה העוסק בשמירה על הסביבה והשפעותיה הרחבות ואשר כולל הפעלות אינטראקטיביות רבות ומגוונות בנושא איכות הסביבה והקיימות

משלחת מדרום אפריקה
משלחת מדרום אפריקה

בשבוע שעבר ביקרה משלחת "גשר חי" בליווי משה ליפשיץ, מנהל מחלקת תיירות וקשרים במכון לטיהור שפכים "שמשון" אשר מטפל בשפכי העיר בית שמש וחלק משפכי המועצה האזורית מטה יהודה ומועצה מקומית אבו גוש, קריית יערים והר אדר.

חברי המשלחת סיירו במכון, צפו על בריכות השופכה והאצות, ומי הקולחין המצטברים, קיבלו הדרכה בנושאי איכות הסביבה ומיחזור השפכים. תחילה הוצג הדגם החדש של תהליך הטיפול בשפכים מרגע הגעתם למט"ש ועד הפיכתם למי הקולחים והשבתם כמים נקיים הראויים להשקיה באזור. לאחר מכן היכרות עם חדר הבריחה הסביבתי. רכזת חינוך וקיימות ביחידה חן בן שמחון הדריכה על חדר הבריחה העוסק בשמירה על הסביבה והשפעותיה הרחבות ואשר כולל הפעלות אינטראקטיביות רבות ומגוונות בנושא איכות הסביבה והקיימות, בדגש על נושאים עכשווי כמו שינוי אקלים, צריכה נבונה, אחריות סביבתית , תחבורה ומחזור עבור תלמידים, בני נוער ותושבים ולסיום הדרכה במרפסת תצפית על תהליך טיהור השפכים.

את הסיור ליוו מנהל היחידה ד"ר אבי ברכה והממונה על התיירות צבי ווליצקי.

נושאים: שורק, מכון טיהור, בית שמש, גשר חי, אבי ברכה, צבו ווליצקי
משלחת מדרום אפריקה
משלחת מדרום אפריקה
משלחת מדרום אפריקה
משלחת מדרום אפריקה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: