מרכז לוגיסטי אמות אח למרכז לוגיסטי פארק צרעה

המרכז בבית שמש כולל שני מבנים בשטח כולל של למעלה מ-50 אלף מ"ר, מקבילו בפארק צרעה הרבה יותר גדול ומשתרע על יותר מפי 3- 170 אלף מ"ר.

מרכז לוגיסטי הדמיה אתר החברה
מרכז לוגיסטי הדמיה אתר החברה

קבוצת דנישרא אינטרנשיונל היא הקבוצה המתכננת ובונה את המרכז הלוגיסטי של חברת טריגריט בבית שמש. המרכז הזה שאת היתר הבניה שלו הוציא אתמול הממונה על ההנדסה, הוא המרכז השני של החברה באיזור. לפניו, מרכז לוגיסטי 'גדול' יותר בפארק תעשייה צרעה, המשתרע על פני 250 דונם ובהיקף בניה צפוי של כ- 170,000 מ"ר. הפארק ממוקם בצומת הכניסה לעיר בית שמש, במיקום מעולה על כביש 38, המחבר בין כביש 1 לבית שמש. לפארק נגישות גבוהה לצירים מרכזיים, כביש 1, כביש 6 ובסמוך לתחנת הרכבת של בית שמש.

המרכז בבית שמש כולל שני מבנים בשטח כולל של למעלה מ-50 אלף מ"ר. דברי גולדברג: "נדבך בחיזוק הכלכלי של בית שמש והחברתי המקבעים את העיר כמרכז עסקי לחברות גדולות במשק".

הקבוצה נוסדה בשנת 1950 תחת השם חרושת ברזל פ"ת בע"מ ועסקה בעיקר בביצוע עבודות קבלניות, עם השנים הרחיבה הקבוצה את תחומי פעילותה ועוסקת כיום במגוון תחומים בענף הנדל"ן: יזמות – החברה עוסקת בייזום בתחומי הנדל"ן המסחרי (מסחר, משרדים, פארקי תעשייה והייטק ומרכזים לוגיסטיים) וכן בתחום היזמות למגורים.

זרוע הבניה של חברת דנישרא מתמחה בבניה לתעשייה, מסחר לוגיסטיקה ומשרדים. במהלך השנים האחרונות, תוך ביצוע של מאות אלפי מ"ר בפרויקטים רבים ומגוונים ברחבי הארץ, צברנו ניסיון רב מאד בתח. ום הניסיון הרב שנצבר, מאפשר לנו לתת יעוץ, סיוע וליווי ליזם החל מבחירת היועצים, עובר דרך תכנון אופטימלי לצרכי היזם, ביצוע הפרויקט וכלה בהשגת האישורים הנדרשים לאכלוס הפרויקט

לקבוצה פרוייקטי בניה לא מעטים ברחבי הארץ, ומאתר הקבוצה אפשר לדלות עוד פרטים על הפעילות הנדל"נית שלהם ברחבי ישראל.

נושאים: פארק צרעה, בית אמות, בית שמש
מרכז לוגיסטי הדמיה אתר החברה
מרכז לוגיסטי הדמיה אתר החברה
מרכז לוגיסטי הדמיה אתר החברה
מרכז לוגיסטי הדמיה אתר החברה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: