מרכז העצמה לילדים ונוער לחיזוק השורשים הציוניים בעיר

הנחת אבן פינה לגני ילדים עירוניים ומרכז "בית חם" של עמותת שעלים בעיר בית שמש, הגנים במימון העירייה, בית חם ובית המדרש באמצעות תורם שגויס ע"י 'שעלים'

הנחת אבן פינה וחתימה על מגילת היסוד
הנחת אבן פינה וחתימה על מגילת היסוד

היום הונחה אבן פינה לקומפלקס בניה חדש בבית שמש, מרכז העצמה לילדים ונוער, שני גני ילדים עירוניים ומרכז "בית חם ובית מדרש" של עמותת שעלים שיהווה בית לילדים תושבי השכונה ושלומדים במוסדות החינוך במקום. הבניין ייבנה ע"י עיריית בית שמש וישרת את אוכלוסיית רמת נריה ושכ' קרית אריה, כאשר את המימון לבניית הבית החם ובית המדרש גייסה רשת שעלים בעזרת תורם מכובד ששמו לא נמסר לפרסום.

האירוע התקיים במעמד ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך, סגנית רה"ע רינה הולנדר, הרב רחמים ניסימי יו"ר עמותת שעליים (שעלי תורה לשעבר). האירוע התקיים תוך הקפדה מוחלטת על הנחיות משרד הבריאות ובשל כך לא הוזמנו עיתונאים לסיקור, כך שההודעה הוצאה בידי דוברות העירייה.

בלט בהיעדרו הממונה על החינוך הרב ישעיהו אענרייך. עוד נעדר מנהל המחוז במשרד החינוך.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך : "אפתח ואומר חג שמח. אנחנו עסוקים בפיתוח. פיתוח של תחומים שונים. העיר בית שמש מתפתחת בתחומי כלכלה וחברה. שותפות עם שעלים היא אסטרטגית. שעלים זה לא רשת בתי ספר, שעלים זה תפיסת עולם. שעלים רואה את המרחב . כיצד אני רואה את המכלול ואיך לוקחים אחריות. יש שמקטרים ויש שעושים ושעלים בחרה בעשייה. אנחנו רוצים לחיות חיים משותפים. חיי תעשייה, מסחר , תרבות והכול עם חיי תורה. שעלים היא דוגמא לכך. בית שמש בונה בשנה הבאה 400 כיתות. זו תנופה ואנחנו מכאן נוביל תנופה."

סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר : "אני פותחת בהכרת הטוב. ילדיי כולם התחנכו בשלב מסויים במוסדות "שעלי תורה". אז תמיד אפתח ואומר תודה לפועלכם. חנוכת מבנה זו אחיזה בקרקע. בניין זו נוכחות. אתם רשת שעלים משלבים את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. אני מקווה שנזכה יחד אתכם להביא את החזון והחלום לשכונות מתפתחות בעיר בית שמש. אין לי ספק שנגשים יחד את החזון לעתיד העיר. אין זכות גדולה יותר מלהקים בתים ובעיקר בתי תמיכה אישית וחינוכית." עוד אמרה רינה הולנדר: "היום זכיתי להשתתף באירוע המרגש, אשר מהווה תקיעת יתד נוספת של הציונות הדתית בבית שמש."

והרב רחמים נסימי יו"ר עמותת שעלים : "אנחנו עוברים בעיר בית שמש תהליך. אנחנו מניחים אבן פינה. נוטעים כאן את החזון והתקווה. היום אנחנו נוטעים וקובעים את מתווה העתיד. הבית יהיה נגיש בכל היום והלילה. אנחנו רוצים לקדם ולחזק את הילדים בסיכוי להצליח ולפרוח. אבן מאסו הבונים הייתה לראש פינה"

נושאים: אבן פינה, שעלים, עיריית בית שמש, בית חם, בית מדרש
הנחת אבן פינה וחתימה על מגילת היסוד
הנחת אבן פינה וחתימה על מגילת היסוד
הנחת אבן פינה וחתימה על מגילת היסוד
הנחת אבן פינה וחתימה על מגילת היסוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: