מפלגה חדשה בדרך- ליברלים בבית שמש

הנה הזדמנות ללכד רבים מתושבי העיר חופשיים ממחנאות ומתחושות כישלונות העבר תחת כותרת רעננה, הליברליזם חוזר לזירה. קראו תמכו והפיצו.

3 / 5 ☆ מדרגים: 3
יהודה מוזס
יהודה מוזס

משהו מרענן במערכת הבחירות הבאה עלינו, קבוצת תושבים החליטה לעשות משהו חדש, להוביל רעיונות בריאים לביסוס החברה המקומית. מתברר שיש אנשים בעיר שרואים את המראות ושומעים את הקולות ולא שבעי רצון, במילים עדינות. יותר מכך, התנהלות העיר בכלל יש בה מה לתקן ולא מדובר בשיבוץ איש או אישה בתפקיד אלא קביעת כללים שיכולים להרים את העיר מהמקום בו היא נמצאת.

לפני שנספר לכם מנין התעוזה, נספר כי האנשים המובילים בקבוצה הזו קראו כנראה והבינו שלא ייתכן שמפלגות מרכזיות במישור הלאומי לא יהיו מיוצגות כאן, למרות שהם זוכים לנתח קולות לא קטן בעיר. הכוונה למפלגות כמו יש עתיד שקיבלה בבית שמש 1194, המחנה הממלכתי 1302, ליברמן 890 קול, העבודה 221, 3,306 קול!!! אם תוסיפו גם דור אחר 1314 קולות, מפלגה שנעלמה ולא תתמודד בבחירות הקרובות, או את כולנו עם 705 קול, עתיד העיר 1464 קול, שבת אחים 1314 קול, הרי לכם פוטנציאלית 3-4 מנדטים חופשיים שמחפשים לעצמם מסגרת.

ויש עוד קולות חופשיים לטענתו של יהודה מוזס, מאוכזבי ליכוד, שלא ממש אוהבים את ההתנהלות של המפלגה בתמיכתו בבנימין נתניהו לראשות הליכוד. . אז יש לו על מה לסמוך.

מיהי הקבוצה החדשה ששמה עין לצוד את הקולות האלה?

מדובר בקבוצה מזוהה עם ההפגנות הנערכות בבית שמש בכל מוצ"ש בעת האחרונה. "הגיע הזמן לתרגם את המאבק על הדמוקרטיה גם לתוצאות בקלפי. בעוד חודשיים מתקיימים בחירות מקומיות. חברי הליכוד בעיר בית שמש, מהתומכים המרכזים של בנימין נתניהו בפריימריז. לכן החלטנו להקים מפלגה ליברלית חדשה בבית שמש. כדי לומר גם למפלגת הליכוד, לא עוד. אתם לא מייצגים אותנו יותר בעיר הזו, וגם לרכז את כל אלה שהצביעו עבור אותה השקפת עולם כמו שלנו ממפלגות לאומיות ". הגדרה למחנה הזה ליברלים בבית שמש. (חפשו בגוגל)

כדי להתקדם מחוייבים חברי הקבוצה בגיוס כספים לקדם הרעיון ובכלל את האג'נדה שלהם. לכן הם פתחו במבצע גיוס המונים.

כמה מילים על יהודה מוזס: אני יוצא בשאלה, דובר יידיש שפת אם. בן של חבר הכנסת לשעבר מוזס, נולדתי וגדלתי בבית חרדי הוציאו עליי שם רע בקהילה החרדית ולא היה מי שיגן עליי. במגזר החרדי אין דמוקרטיה כלל. הרב מנהל שלטון יחיד ואי אפשר להזמין אותו למשפט במקרה של פגיעה מצידו נגד חבר בקהילה. אפשר לומר שחוויתי על בשרי את הסכנה בלהשאיר את הכוח אצל אדם אחד או רשות אחת. לא ניתן להפוך את הכנסת למועצת גדולי התורה.

אני גיליתי את הרעיונות הנשגבים של הדמוקרטיה והפרדת הרשויות רק בשנות השלושים לחיי. המפתח לשמירה על החוסן של ישראל כמדינה דמוקרטית הוא להבטיח שכל ילדי ישראל ילמדו את מקצוע האזרחות. אני חושב שמקצוע האזרחות לא פחות חשוב ממקצוע התנ"ך. המדינה חייבת לעודד. לימודי ליבה כולל אזרחות והדרך לעשות זאת היא במתן העדפה תקציבית למוסדות שבהם מלמדים ליבה. המצב שבו המדינה מממנת בתי ספר פרטיים דתיים מבלי לדרוש מהם לימודי ליבה הוא בלתי נסבל וחייב להשתנות. מי שלא ילמד לא יתוקצב, כמו אצל החרדים באירופה ואמריקה.".

יהודה מוזס משתתף קבוע בהפגנות המוצ"ש של מתנגדי הרפורמה, אבל תמיד תמיד הוא בעד בית שמש ותושביה.

ומה באשר לעיר: הנה לקט קטן ממצע המחשבות ליישום של הקבוצה בראשה הוא עומד:

בדיקת מחדש של ההנחות בארנונה שמקבלים החרדים, מול רשימת העיסוקים בביטוח לאומי ולחייב את החרדים להביא אישור בנק ישראל לכמות החשבונות המנוהלים על ידם ולחייב אותם להציג את דפי הבנק מכל החשבונות ולא מול הצהרה שניתנה על ידי הרב בלקיחת המשכנתא. כך נצליח להגביר משמעותית את הכנסות העירייה ממיסים.

החזרת קורקינטים לעיר. כדי שהצעירים יוכלו להתנייד בשבת כשאין תחבורה ציבורית.

לחזק את הקהילה הרפורמית בעיר, בפתיחת בתי כנסת ומימון רבנים.

לחזק את בתי הספר הממלכתי חרדי בעיר.".

כדי להגיש את הרשימה החדשה למשרד הפנים, דרושה ערבות בסך 28 אלף ש"ח. לכן הקמנו הדסטארט לצורך זה בלבד. מצ"ב קישור https://beactive. co.il/project/74110 לתרומה למאבק על נשמת הדמוקרטיה בבית שמש. אם הקישור לא עובד רשמו בגוגל 'ליברלים בבית שמש'.

חשוב לציין, בתשלום דרך הדסטארט כרטיס האשראי לא מחויב כרגע. רק אם נגיע ליעד, כרטיסך יחויב. תרומה בשיטה זו, מבטיח שאכן הכסף הולך רק למטרה הזו.

מבצע הגיוס יסתיים בעוד כשבוע, אפשר לתרום בשם בדוי. אם הקישור לא עובד, תלחצו על התמונה למעלה. לא חייבים להיות תושב בית שמש כדי לתרום. תודה וזכות גדולה להיות שותפים ברעיון מהפכני שיביא בשורה לבית שמש ותושביה. אם אתם בעד- פתחו את הלב ואת הכיס. כל תרומה תתקבל בברכה. ואם חלילה תחליטו לדחות אותנו, פשוט המפלגה לא תקום ולא נצא לדרך.

בהצלחה לכולנו.

נושאים: בחירות 2023, יהודה מוזס, הפגנות, המחנה הממלכתי, יש עתיד, דור אחר, בית שמש
יהודה מוזס
יהודה מוזס
יהודה מוזס
יהודה מוזס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:33 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מפלגה חדשה בדרך- ליברלים בבית שמש
נמרוד
(3 / 5)

נכתבה ביום שני, 12 בפברואר 2024, 12:57

עשיתם טוב שציינתם שהוא יוצא בשאלה זה מסביר טוב את האנטישמיות שלו אני כחילוני מעריך את הדת

מפלגה חדשה בדרך- ליברלים בבית שמש
תושבת העיר
(1 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 04 באוקטובר 2023, 02:38

קראתי את האג'נדה של יהודה מוזס מפלגה אנטישמית. שונאת דת וחרדים במילים מכובסות תדאג לפארקים לכלבים לחילול שבת ולהתעלל בציבור החרדים והדתיים רק הוא בעצמו מוציא את השם רע על עצמו מערסייך ומחריבייך מימך יצאו יהודה מוזס העיקר שהוא יודע לדבר אידיש נעבאך

מפלגה חדשה בדרך- ליברלים בבית שמש
עדן
(5 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 03 בספטמבר 2023, 13:28

אפשר ויש סיכויי טוב ללברלים בבית שמש,אני אתמוך בהם.ואני חושבת שזה יכול להיות הבית הפוליטי מקומי בעיר.