מנהל תפעול מרים כוסית לרגל חג הפסח

בחירת פארק ירמות כנקודת כינוס יש בה להזכיר למה שואפת הממלכה החדשה עם ראש העיר והמנכ"ל החדש, עיר יפה ופורחת.

המתכנסים בפארק
המתכנסים בפארק

עובדי מנהל תפעול יחד עם צוות עובדי מוקד 106 התכנסו הבוקר להרמת כוסית חגיגית בפארק ירמות, מתחת לגשר עם ראש העיר, ממונה על שפ"ע, ממונה מוקד עירוני, כדי לציין את בוא האביב המתקרב ואת ראש חודש ניסן יחד עם מנכ"ל העירייה אוהד שגב, יו"ר ועד העובדים ישראל פרץ, ראש מנהל תפעול דודו ג'מו וצוות עובדי המנהל.

ראש העיר שמואל גרינברג פתח בדברים וברך: "אתם הפנים של העיר. אני מסתובב תקופה ארוכה ואני רואה אתכם בכל מקום, מהירות התגובה שלכם מיידית ואתם ראויים לכל הערכה. למרות שנראה לכאורה שהתפקיד שלכם מעט כפוי טובה ולמרות זאת המסירות יוצאת דופן. אתם הפנים שלנו ואני מצדיע לכם".

סגן ראש העיר, חנוך דרנגר: "מנהל תפעול ואגף שפ"ע הוא עצום בפעילות ובעשייה שלו למען תושבי העיר. אני סמוך ובטוח ב"ה כי עובדי שפ"ע ימשיכו לפעול למען תושבי העיר ולכל הבאים בשעריה. העיר מטופחת ואני מודה לכם על כך. אני עומד לרשות כל עובדי האגף לכל שאלה ולכל מטרה ויחד נמשיך לשרת את תושבי העיר".

חבר מועצת העיר, יונה קאופמן: "הגענו לעבוד יחד ולקדם את העיר. המוקד עובד בצורה איכותית ואין לי ספק שנמשיך לקדם את כל המשימות המונחות לפתחנו בהובלת ראש העיר".

סיכם ראש מנהל תפעול דודו ג'מו ואמר: "חודש ניסן הוא חודש המסמל התחדשות. הפארקים בעיר וכאן בפארק ירמות היפה הכול תחת התחדשות. אנחנו במנהל עושים הכול כדי שעם כניסת החג העיר תהיה מבריקה וערוכה לקראת אירועי החג וקליטת כל המבקרים בעיר שלנו. תודה לכל עובדי המנהל ולכל השותפים בעשייה".

מקום הכינוס מעורר תקווה שיהיה עם מה להשוות את כל איזורי העיר, בכל השכונות. בחירת פארק ירמות כנקודת כינוס יש בה להזכיר למה שואפת הממלכה החדשה עם ראש העיר והמנכ"ל החדש, עיר יפה ופורחת.

נושאים: אגף שפע, מוקד עירוני, בית שמש, גרינברג
המתכנסים בפארק
המתכנסים בפארק
המתכנסים בפארק
המתכנסים בפארק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: