מלון המטיילים: אם לא אנא נלך למכרז עצמאי

בינתיים הוגדל סכום הכסף העומד לרשות העירייה לתכנון ואולי גם ביצוע בעוד שני מיליון שח. מקורם במשרד השיכון, שני מיליון מתוכם שיועדו לשכונת הגפן. הועברו למיזם מלון המטיילים.

עליזה בלוך בבחירות
עליזה בלוך בבחירות

יקום המלון הראשון בבית שמש או לא? מדברים על מלון מטיילים ומתכוונים לאורחן, מעין אכסניה שימושית להולכי רגל או למטיילים באיזור. מדובר ביוזמה המקודמת בידי חבר מועצת העיר הממונה על התיירות צבי ווליצקי. מיקומו המוצע של האורחן בקבת החווה החקלאית ברמת בית שמש.

משרד השיכון הקציב תב"ר למטרה המבוקשת, בסכום של 1.2 מיליון ₪. עכשיו מבקשת העירייה להגדילו בעוד 2 מיליון ₪ ובסה"כ יעמוד התקציב לטובת מלון המטילים בסכום של 3.2 מיליון. מה מתכננים בסכום כזה אם הכוונה להוציא למכרז? לא ברור.

חשב העירייה בני וקנין הסביר את מקור הכסף, "מדובר בתב"ר שהגיע ממשרד השיכון עבור שכונת הגפן והוסב למלון מטיילים". מה היה צריך להיבנות בשכונת הגפן ולא ייבנה עכשיו בשל הרצון לבנות מלון מטיילים? על השאלה הזו וועדת הכספים לא התייחסה, ממש כמו שבמליאת מועצת העיר אליה הובא הבקשה לאישור התב"ר לא דווח כלל על ייעוד השימוש בשכונת הגפן.

מה שכן, הוא, ראש העיר סיפרה על התכנית המדוברת. "ביום שלישי נפגשנו צבי ווליצקי ואנוכי עם נציגי אנ"א (אכסניות הנוער ס.צ) להציע להם לקחת על עצמם את מלון המטיילים הזה. אם הם לא ייקחו את המשימה תוך פרק זמן קצר, נצא למכרז ציבורי להציע בנייה בשטח. בינתיים אנחנו מקדמים תכנון".

ומשרד השיכון העביר תב"ר גם לבניית שתי מקוואות בעוד סכום של כמעט 6.8 מיליון שח. אחד מהם ייבנה בשכונת המשקפיים השני ברמה ג.

נושאים: מלון בבית שמש, צבי ווליצקי עליזה בלוך
עליזה בלוך בבחירות
עליזה בלוך בבחירות
עליזה בלוך בבחירות
עליזה בלוך בבחירות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: