מלאכת שדרוג הכבישים הגיעה לרמב"ש א'

יש שדרוג, ועדיין המלאכה לא הושלמה. נדמה כי לא מגיע פרס לעיריית בית שמש על ההשתדלות בשנה האחרונה, למרות שאנחנו מברכים על המעשה

רח' נחל דולב
רח' נחל דולב

"בימים אלו נסלל מחדש קטע נוסף של רחוב נחל דולב בשכונת רמת בית שמש א', כחלק ממהפכת שדרוג הכבישים במסגרתה נסללו בשנה האחרונה רחובות רבים ברחבי העיר בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. באגף שפ"ע מציינים כי מעולם לא השקיעה העירייה כ"כ הרבה בשדרוג כבישים, תוך מתן דגש על הנגשת מעברי חצייה לנכים ועגלות ואף תיקון ליקויים במדרכות ובתאי הניקוז."

זו ההודעה שהגיעה מאגף שפע, ויש להודות שאכן כבישים לא מעטים נסללו ושודרגו מחדש. עם זאת חובה לציין שיש עדיין כבישים המחכים לשדרוג. אחד הכבישים הסואנים הוא שד' לוי אשכול שהעירייה התחייבה לשדרגו עד ראש השנה. הכביש המחורר גורם לנזקים כבדים לכלי הרכב הנוסעים בו. ואנו מפנים תשומת הלב גם לרחובות בן אליעזר שעתה נחפר לטובת העברת מערכת מים לשכונת שיינפלד הצעירה, רח' ז'בוטינסקי שכולו סדקים וחורים תוצאה של עבודות תשתיות המים.

והחורף בפתח, החורף יביא עמו לכביש זה שוב את אותן כמויות מים שלא מוצאים את הדרך למערכת הניקוז. האם גם השנה ייאלצו נהגי הכביש הזה לחצות שלוליות שבקרקעיתם בורות?

אז יש שדרוג, ועדיין המלאכה לא הושלמה. ונדמה כי לא מגיע פרס לעיריית בית שמש על ההשתדלות בשנה האחרונה, למרות שאנחנו מברכים על המעשה. שנים ארוכות של סבל יגיעו לסיומם הטוב, וגם את זה צריך היום בערב שנת הבירות הקרבה ובאה.

נושאים: עיריית בית שמש, אגף שפע
רח' נחל דולב
רח' נחל דולב
רח' נחל דולב
רח' נחל דולב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: