מי יחליף את טפסר ראובן יצחק הפורש?

לאיוש המשרה יונפק מכרז פנימי תחילה ורק אם במידה ולא יימצא מתאים יונפק מכרז חיצוני. לרשות המקומית אין כל השפעה על המכרז ועל המתמודדים.

מסיבת הפרידה לדובצ'ק
מסיבת הפרידה לדובצ'ק

איוש משרת מפקד השירות בבית שמש שמתפנית עקב פרישתו של טפסר ראובן יצחק חייבת במכרז. תחילה יונפק מכרז פנימי, אליו יוכלו לגשת מועמדים מתוך השירות בכלל ולאו דווקא מהשירות בבית שמש. רק במידה ובוועדת המכרזים לא יימצא מתאים, יוצא מכרז שני, הפעם מכרז חיצוני המזמין כל מי שחושב עצמו מתאים לניהול להתמודד על המשרה הפנויה.

מפקד השירות המועמד חייב להיות בעל ניסיון מבצעי פיקודי וככבאי. דהיינו לא כל אדם, מפקד בצה"ל או במג"ב, או קצין משטרה לא יכולים להתמודד על המשרה הפנויה אותה פינה טפסר ראובן יצחק.

אם נבחר מפקד שירות מחוץ לשירות הכיבוי, תלווה כניסתו לתפקיד בהכשרה מתאימה לצורך מילוי התפקיד בהנחיית מפקד הכיבוי. מבקר המדינה התייחס לעניין זה כבר בשנת 2011 עת ביקר גם את תחנת בית שמש. בזמנו חשף המבקר את עובדה שבתחנת בית שמש אין סגן מפקד , ליקויי שתוקן. כיום משמש כסגן מפקד תחנת הכיבוי שמוליק אמסלם מאז נובמבר 2022, כשמונה חודשים בתפקיד. מדובר בקצין מקצועי מוערך ובעל ניסיון, שיכול בהחלט למלא את התפקיד וגם אחרי עד לבחירת מפקד תחנת כיבוי החדש.

כאמור בקרוב יונפק מכרז, אליו יוכלו לגשת מועמדים. בית שמש והאיזור אינם מופקרים מבחינת כיבוי אש והם מצויים בידי מפקד אחראי ובעל ניסיון. שלא נזדקק.

האם לעיריית בית שמש יש אמירה בעניין? דובר שירות הכבאות אודי גל: "לראש הרשות, אין שום השפעה על בחירת מפקד תחנה. זאת החלטה של המפקדים הבכירים במחוז ובכבאות, לפי חוקי התקשיר, ועמידה בדרישות התפקיד".

נושאים: כיבוי בית שמש, נציב השירות. מכרז
מסיבת הפרידה לדובצ'ק
מסיבת הפרידה לדובצ'ק
מסיבת הפרידה לדובצ'ק
מסיבת הפרידה לדובצ'ק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: