מי התחיל בקמפיין בחירות ולא הודיע?

יד נעלמה מכוונת מערכה שלמה, ולא הותירה אף סימן למתעניין/הסקרן לדעת מיהו המפרסם

אחד הטיזרים בפרסום
אחד הטיזרים בפרסום

אתמול עלה קמפיין פרסום בחוצות העיר בית שמש, האם מדובר בקמפיין בחירות- לפחות זה נראה כך. אם כי יכול בכלל שמדובר באיזו מסגרת אקדמית שמנסה לפרוץ חומות הלמידה האקדמאית בעיר, חינוך, שינוי, אחדות, תשתיות, יכולים להיות בהחלט סיסמאות לגרות הדעת לצפות להמשך. יד נעלמה מכוונת מערכה שלמה, ולא הותירה אף סימן למתעניין/הסקרן לדעת מיהו המפרסם.

האם ניתן לזהות על פי התכנים מאחורי הקמפיין? בחוצות העיר נתלו שלטים המבשרים כותרות מוכרות מעולם הבחירות, בית שמש חייבת חינוך, באחר נכתב בית שמש חייבת תשתיות, בית שמש חייבת שינוי. בשל קרבת מועד הבחירות –אוקטובר 2018- והרעש בחש הקיים בעיר, העלנו השערה שמא בכל זאת מדובר בבחירות.

דובר העירייה מתי רוזנצוויג הכחיש כל קשר של ראש העירייה לקמפיין. חשדנו באבוטבול שהוא רוצה אחדות, כי כך ממש מבקש אחד השלטים חשד שוא. דובר העירייה אגב שאלה תמה שלנו מצהיר כי הוא לא מתערב בפוליטיקה וכי אינו מתכוון לעסוק בפוליטיקה. הרווחנו משהו.

אחד מהפעילים הפוליטיים באחת ממפלגות בעיר דווקא כיוון לד"ר עליזה בלוך. "הצבעים של השלטים הם ממש אותם צבעים בהם השתמשה בלוך במערכת הבחירות הקודמת,". חד עין עם זיכרון טוב או שאולי טעות? לחצנו לשאוב ממנו השערות, הוא לא היה בטוח, לבסוף אפילו כיוון למועמד העצמאי דוד הסיס. בכל מקרה לדעתו של הפעיל, תוך ימים ספורים הכול יתגלה ונדע מי עומד מאחורי הקמפיין.

כתבה בעיתון 'ידיעות אחרונות' שמציגה היום נשים מתמודדות לתפקיד ראשת עירייה עם תמונות המועמדות, מדלגת על ד"ר בלוך, ואינה מציגה לא את שמה ולא את תמונתה בין המועמדות השונות. בידיעה מאת העיתונאי עמיחי אתאלי יודע לספר זה כי יותר מ-70 מועמדות מקוות לנפץ את הסטטיסטיקה הנוכחית לפיה רק שש נשים מובילות רשות בישראל. ראש עיריית בית שמש, יכול בינתיים להיות רגוע בשלב הזה , ד"ר עליזה בלוך לא מופיעה שם לא בתמונה ולא ברשימה. מי יודע אולי המצב עוד ישתנה...

נושאים: בחירות 2018, קמפיין ב פרסום
אחד הטיזרים בפרסום
אחד הטיזרים בפרסום
אחד הטיזרים בפרסום
אחד הטיזרים בפרסום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: