מיום ראשון זה רשמי- גרינברג ראש העיר בית שמש

ביום ראשון יחל גרינברג את כהונתו, מן הסתם יציג לפני הציבור את רבקה רביץ ראש לשכתו. ברקע יידרש גם על כוונותיו באשר לאיוש משרת המנכ"ל שהוא איש ביצוע חזונו ומדיניותו.

ראש העיר הנכנס עם שותפו לדרך
ראש העיר הנכנס עם שותפו לדרך

"הנכם מוזמנים לסקר את טקס חילופי ראש העיר. האירוע במעמד ראש העיר הנכנס, שמואל גרינברג וראש העיר היוצאת, ד"ר עליזה בלוך, יתקיים ביום ראשון, 31/03, כ"א אדר ב', בשעה 10:00, באולם מליאת מועצת העיר, בניין העירייה, קומה 3.

בסיום הטקס, ראש העיר הנכנס, שמואל גרינברג, ישא דברים קצרים ויענה לשאלות עיתונאים"

כאמור ביום ראשון יתחלף ראש הרשות, וגרינברג ייכנס בשערי לשכתו החדשה. כפי שכבר ידוע הוא אין לגרינברג מנכ"ל והוא יידרש או שאולי כבר נדרש למצוא מחליף למנכ"ל הפורש יוחנן מאלי. גרינברג נכון לעכשיו הכריז על רבקה רביץ כמינוי אישי שלו לראש המטה. מן הסתם השניים עשו מאמצים לאתר מועמד מתאים לתפקיד. נבהיר כי מינוי מנכ"ל אינו מחייב מכרז ועם זה נדרש ראש העיר להציג את מועמדו לפני וועדה לבחינת כישוריו של המועמד מטעמו. המנכ"ל צריך להיות איש הביצוע של חזון ומדיניות ראש הרשות.

ועדת האיתור עוסקת רק בהתאמתו של המנכ"ל המיועד מבחינת כישוריו, ובדיקה שאין ניגוד עניינים כלשהו במינויו וכי אינו פסול מלכהן בשל עבירה פלילית או חקירה משטרתית שמתנהלת נגדו.

תפקיד מנכ"ל של רשות מקומות הוא תפקיד מורכב ויוצא דופן בנוף משרות הניהול. הוא דורש ניסיון ניהולי, היכרות והבנה מעמיקה במגוון רחב של נושאים מוניציפליים. הוא גם צריך לגלות יכולת לעבוד באופן צמוד ומערכתי עם גורמים שונים וגופים מכל המגזרים, האזרחי, הממשלתי העסקי ועם ארגונים הפועלים ללא כוונות רווח.

נושאים: גרינברג, עליזה בלוך, בית שמש.
ראש העיר הנכנס עם שותפו לדרך
ראש העיר הנכנס עם שותפו לדרך
ראש העיר הנכנס עם שותפו לדרך
ראש העיר הנכנס עם שותפו לדרך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: