מזל טוב לעיר בית שמש, היא בת 70, והחגיגות בדרך.

העירייה הקימה צוות היגוי שהחל לגבש תכנית פעילות לימים הקרובים, מרכזם ימי חנוכה, יום ההולדת, הגורם הממן את עיקר הפעילות הוא מפעל הפיס.

בית שמש, נוף. צילום: ציון סולטן
בית שמש, נוף. צילום: ציון סולטן

עיריית בית שמש תאשר בישיבת הנהלה הקרובה של חברי מועצת העיר סכום חד פעמי לקבלה ממפעל הפיס, לתפעול תכנית הפעילות לציון שנת השבעים. למען התרבות והאמנות.

אין שנה זו כשנים הרגילות של העיר, בכל זאת זהו אירוע חשוב עם הספרה האהובה על עם ישראל, שבע בפנים, וכאשר זה שבעה עשורים זו בכלל חגיגה לתפארת.

אז העירייה הגישה בקשה למפעל הפיס לקבל את סכום של 610,000 ₪. כן, אגורה לא פחות, לא סכום עגול אלא סכום עם כמה אלפים עודף... למה? כנראה שיש תכנית והתכנית מעוצבת באופן כזה שצריך גם עוד עשרת אלפים ₪. מעניין אם בכוונת העירייה גם להשקיע מכיסה שלה סכום מקביל או שפשוט להסתפק במתנה שתגיע ממפעל הפיס.

העירייה הקימה צוות היגוי לקיום התכנית, ויו"ר צוות ההיגוי הוא שלמה דרי, מנהל אירועים בעירייה שנים ארוכות. דרי הוכיח יכולת להוביל תכניות לביצוע, בין היתר אחראי על ארגון ותכנון ימי הזיכרון לחללי צה"ל, חגיגות ימי העצמאות, ופעילויות רחוב בתחום התרבות. דרי גם האיש המקצועי לארגון השלב הזה לציון החגיגות. דרי אינו לבד במערכה הכבדה שהוטלה עליו לקראת סיום תפקידו בעירייה. דרי פורש בתחילת השנה הבאה . לידו מצויים מנהל אגף האירועים איציק קניזו שמתפנה מעט בימים האלה ממשימה מצילת חיים של ניהול חמל הקורונה, וכן יתר עובדי האגף המסורים שיעשו הכול לעמוד במטלה החשובה והכבדה שהוטלה עליהם.

אין זה שאומר שאגפים אחרים לא מתכננים אירועים נוספים, חגיגות מרכזיות ככל שתהיינה תהיינה צנועות בהתאם לרוח ימי הקורונה המסרבים להיפרד מאתנו.

מה אופי התכנית, מה תוכנה המדוייק, בוודאי נשמע בימים הקרובים, נכון לעכשיו כבר הוכרז על עיצוב לוגו שילווה את חגיגות השבעים. פרס בן אלפיים ₪ למעצב הגרפי שהלוגו בעיצובו ייבחר.

נושאים: 70 לבית שמש, חגיגות, שלמה דרי, איציק קניזו
בית שמש, נוף. צילום: ציון סולטן
בית שמש, נוף. צילום: ציון סולטן
בית שמש, נוף. צילום: ציון סולטן
בית שמש, נוף. צילום: ציון סולטן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: