מבחן ראשון לממלכתיות גרינברג ושות'

כדי שהיכל התרבות יהיה מלא- חייבים להיערך ולחייב את כל נבחרי הציבור החרדים, כל מובילי הדעת והמשפיענים להופיע בטכס העירוני- כולל מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך בעיר טכס ממלכתי חשוב.

היכל חצי ריק אשכול פיס 2022
היכל חצי ריק אשכול פיס 2022

הלילה ליל השואה והגבורה. כפי שפורסם כאן לראשונה, האירוע יעבור להיכל התרבות העירוני, בלילה הזה, על רקע המציאות המדממת בתוך עמנו, יוצאים יחד אל יום הזיכרון לשואה ולגבורה, חושבים על הסיפורים שעשו את הגבורה, שמאחוריה עומדות דמויות מוחשיות של סבא וסבתא, של אבא ואמא, של אח ואחות, של ילד וילדה, שכולם ביחד מספרם ששה מיליון. ששה מיליון מבני עמינו מרוסיה ועד צרפת, מבלגיה והולנד, מגרמניה אוסטריה ופולין, מצ'כיה וסלובקיה, מרומניה והונגריה. מכל אדמת אירופה החשוכה. זוכרים, לא סולחים, ולא שוכחים.

היכל התרבות העירוני (קרוב ל-600 מקומות ישיבה) לראשונה יארח את האירוע המרכזי לליל השואה. עין צופיה לאולם מלא, אולם, בו נוכחות מכל בני העיר הזו, ניצולי שואה כנערים, מבוגרים ובכלל זה כל גווני הקשת המקומית. כן מצופה הלילה הזה לראות שם גם מחנכות חרדיות ומנהלות מוסדות חינוך חרדיים, עם אלה אפשר למלא היכל. חרדים ספרדים כאשכנזים, בעלי עמדה והשפעה בקרב הקהל הזה חייבים להתייצב!!

ההיסטוריה הקצרה של העיר, מוכיחה כי קשה למלא אולם בליל השואה. התמונות משנים 2018 והלאה מציגות אולמות חצאי ריקים, האירוע נדד מאולם לאולם, עד כה אירחו את האירוע ברנקו וייס, אשכול פיס וזינמן. אולם האירועים של בי"ס ברנקו וייס (כ-220 מקומות), אולם האירועים באשכול פיס (280 מקומות) ואפילו זה של זינמן (380 מקומות), והשנה הוחלט להעתיקו להיכל התרבות עם כ-600 מקומות. האם התרשמו מהשנה האחרונה? יכול להיות. ערב ליל השואה האחרון התאמצו במיוחד לשכת ראש העיר, ואגף האירועים בעירייה להביא בני נוער למלא היכל. אם התאמצו בארגון היכל התרבות הפנוי לאירוע, יוכיחו עוד מאמץ אחד קטן, להזמין אישית, אישית, אישית את כל מנהלי מוסדות החינוך החרדים. לתפארה תיחשב נוחותם. לא תזיק נוכחות בנות סמינר (ישיבה בהפרדה) או תלמידי הישיבות.

היום צריכים הממונה על החינוך, וגם ראש העיר בכבודו, אישים חרדים, יחד עם כל הציבור החרדי, כולל מ"מ ראש העיר החרדי מסיעת כוח, כולל הממונים החרדים והסגנים והמשנים. ובעצמו יטרחו מעט ויביאו להיכל עשרות מהקהילות שלהם. כן שלהם, לא כאלה שאנחנו רגילים לראות בטכסים העירוניים. ימי הזיכרון לשואה במיוחד אינו שייך קטגורית לקבוצת אוכלוסיה זו או אחרת, נספו בו רבנים, גדולי תורה, אנשי יראה, חרדים ושאינם חרדים. הלילה הזה, לפחות בלילה הזה צריכים להיות נוכחים כל המי ומי שנעדרו בשנים האחרונות בצל תפקידם מנוכחות באירוע ממלכתי לגמרי.

אני מצפה לראות בשורה הראשונה, רבנים חרדים, אישי ציבור חרדים, בעלי תפקיד חרדים, המגבעות חייבות לבלוט עד למרחוק. זו ההוכחה הטובה ביותר לעובדה שאכן רוצים עיר ממלכתית ולא ברבורים סביב עידוד למשחק כדורגל שאני לא קונה בכלל. ליל השואה הוא יום זכרון לאומי קדוש ומחייב. מי שאינו נוטל שותפות מלאה באירוע הזה אל ינסה לתרץ ובמיוחד אנא ממנו, מומלץ לו להיעלם מהזירה הציבורית. אם השקפת עולמו הפרטית אינה מתאימה לחיוב ממלכתי יבין עצמו ויתכנס לתוך עצמו.

נושאים: ליל השואה, בית שמש, שמואל גרינברג, איציק אלמליח, משה שיטרית
היכל חצי ריק אשכול פיס 2022
היכל חצי ריק אשכול פיס 2022
היכל חצי ריק אשכול פיס 2022
היכל חצי ריק אשכול פיס 2022
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: