לקראת יום האישה הבינלאומי - סדרת אירועים מהנה, משמחת ומפרגנת

האירוע הראשון ב-11.3 עם עו"ד לינור אברג'ל זוכת תחרות מלכת היופי של ישראל לשנת 1998 וזוכת תחרות מיס עולם באותה השנה, מזמינה אתכן להרצאה מרתקת שאין כמותה בנושא כוח והעצמה נשית.

צילום עדי אורני
צילום עדי אורני

"בחרנו השנה לציין את יום האשה הבינלאומי בעיר בית שמש ב-3 ארועים מרכזיים שמתחברים להוויה הישראלית בימים אלו." אומרת מנהלת המחלקה למעמד האישה הגב' אורנה נחמני בתפקידה כיועצת ראש העיר למעמד האישה. אפשר להוסיף כאן, האישה בבית שמש זכתה בשנים האחרונות לעדנה, לא רק ביום אחד בו היא צריכה להרגיש עצמה כמלכה, אלא בכל ימות השנה. בבית שמש יודעים לכבד מעמדן של נשים לא רק בשיח הפרטי שזה מובן מאליו בעיקר ברמת השיח הציבורי.

סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר מברכת: "בבחירות שהתקיימו בעירנו עכשיו, ניכר שכל הסיעות עשו מאמץ לפנות לנשים. אמנם רובן המוחלט לא הציבו אשה ברשימתן, אך לראשונה בעיר התקיימו חוגי בית לנשים חרדיות, סיעות צירפו למצע שלהן התחייבות לפעול למען נשים ועוד- ואני רואה בכך בין השאר את השפעת העבודה הרבה שעשינו בקדנציה האחרונה במסגרת המחלקה לקידום מעמד האשה. על כן, ביום האשה הבינלאומי שחל השבוע יש לנו סיבות לשמוח ונעשה זאת במסגרת אירועי יום האשה שתכננו עבורכן!".


השנה חל יום האישה הבינלאומי ב-8 למרץ, אורנה תכננה שהיום הזה 'יימתח' יותר מאשר יום אחד. כיצד? בעזרת אירועים מותאמים במחשבה לא רק על האשה אלא גם על בני הזוג שבערבים המיוחדים האלה הופכים לבני לוויה לנשותיהם.
הערב הראשון בסדרת האירועים יתקיים עם לינור אברג׳יל- סמל לעוצמה נשית שייצגה את נשות ישראל בנאום החזק באו״ם בעקבות אירועי ה-7 לאוקטובר (פרטים במודעה המצורפת), האירוע יתקיים
ב-11/3 במרכז קהילתי פסגות השבע.
עו״ד לינור אברג'יל, זוכת תחרות מלכת היופי של ישראל לשנת 1998 וזוכת תחרות מיס עולם באותה השנה, מזמינה אתכן להרצאה מרתקת שאין כמותה בנושא כוח והעצמה נשית.
בהרצאותיה מספרת לינור את סיפור חייה מעורר ההשראה מילדה קטנה למשפחה טריפוליטאית בנתניה ועד הזכייה במיס עולם והדרך אותה עברה בעוז לפני עידן me to לינור הפכה לדמות נערצת בעיני נשים בכל העולם וסמל למושג "כוח נשי" .
לאחרונה שודר הסרט ״המלחמה של לינור״ בערוץ 12 שליווה את לינור שייצגה את ישראל ונאמה ניאום היסטורי ועוצר נשימה באו"ם בדיונים על המעשים הנוראיים כלפי נשים בישראל ב7 לאוקטובר.
ההרצאה עוצמתית, מצחיקה ומרגשת מתאימה לגברים ונשים כאחד.

אירוע שני, מופע ׳הפסקת אש׳ -אם לא נצחק אז נבכה - עם הדר בן חמו ואורטל ברזילי על נשים בזמן מלחמה. אירוע מלא סימפטיה ורגישות. המופע יתקיים במתנ"ס גוונים ב 18/3.
את סדרת האירועים הזו יסגור אירוע מיוחד, שמוגדר כמופע מרכזי עם הזמרת ירדנה ארזי. על בימת היכל התרבות, תעלה ותשיר כוכבת המנון ׳הביתה׳ שאותו ביצעה שוב למען שחרור החטופים ועוד שירים ממיטב להיטיה בכל שנותיה הארוכות בהן ליהקה וכיככה בלהקות הצבאיות מעל בימת האירויזיון פסטיבלים ועוד. המופע יתקיים ב19/3 בהיכל התרבות.
מעבר לכך צפויים עוד שלל אירועים לנשות המגויסים, לאמהות לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד
מוזמנים לעקוב אחרי הפירסומים.

נושאים: מעמד האישה, בית שמש, עוד רינה הולנדר, אורנה נחמני
צילום עדי אורני
צילום עדי אורני
צילום עדי אורני
צילום עדי אורני
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: