לפני יום כיפור: 275 חולים ביממה אחת בבית שמש

אתמול עוד גמגמנו עם 169 חולים כשיא כל ימי המצאות הנגיף, הלילה כבר יודעים לבשר על שיא חדש 275 חולים, ובסה"כ 1178 חולים מאומתים בבית שמש.

בית כנסת נערך בקפסולות לקורונה
בית כנסת נערך בקפסולות לקורונה

נתוני התחלואה בעיר מזנקים, הלילה, אנחנו מתבשרים על נתונים חמורים מאוד של הימצאות נגיף הקורונה בבית שמש. יש שכונות בהם פשוט, אסור לצאת מהבית, לא סגר, כן סגר, פשוט חייבים להבין שכל יציאה עלולה הדביק את אחד מיושבי הבית. הנה הנתונים שמתפרסמים הערב בבית שמש- 275 חולים מאומתים חדשים בבית שמש. אתמול עוד דיווחנו על שיא של 169 חולים, היום זה גודל ל- 275 חולים מאומתים.

בבית שמש יש 1178 חולים, שוב שיא נוסף במספר החולים המאומתים. ובסה"כ חולים היו ויש בבית שמש 5378. מתוכם 135 חולים שוהים במלוניות, היתר בבית 987 חולים מאומתים בבית.

אם אתם מתלבטים מהססים חושבים מה וכיצד לנהג ביום הכיפורים, מוטבה שתקראו שוב את הנתונים.

ימי ראש השנה והתפילות בבי הכנסת, או בישיבות עשו את הנתון הענק הזה. האם יש מישהו שמוכן לקחת על עצמו את האחריות ולצאת לתפילה בבית הכנסת? עד כמה שהדבר הזה כואב כדאי לקחת בחשבון את הגידול חלילה שיבוא בעוד 10-12 ימים.

ובעניין הקורונה נציין כי שלושה חברי מועצת העיר, כולל ראש העירייה דר עליזה בלוך, אברהם פרנקל ששב מאומן, וישראל סילברסטין הממונה על הבריאות, מצויים בבידוד. כמו גם דובר העירייה רועי לחמנוביץ ש הוכנס לבידוד בשל המצאות בתו קרובה לחולת קורונה.

נושאים: קורונה, בית שמש, יום כיפור
בית כנסת נערך בקפסולות לקורונה
בית כנסת נערך בקפסולות לקורונה
בית כנסת נערך בקפסולות לקורונה
בית כנסת נערך בקפסולות לקורונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: