לוחמי האש מחזקים את המשפחות שפונו מאזורי הלחימה בדרום

רס"ל נאור ניסים ורס"ל נתי לוי העבירו הדרכה מועילה לכ-30 משפחות מהדרום שהגיעו למלונית בבית שמש כחלק מהמאמצים להתרחק מרעשי המלחמה

צילום: כב"ה
צילום: כב"ה

בתחנה אזורית בית שמש, לוחמי האש מתנדבים לעזור ולתמוך במשפחות שנאלצו להתפנות מאזורי הקרב בדרום. רס"ל נאור ניסים ורס"ל נתי לוי העבירו הדרכה מועילה לכ-30 משפחות מהדרום שהגיעו למלונית בבית שמש כחלק מהמאמצים להתרחק מרעשי המלחמה.

מטרת ההדרכה להעניק למשפחות כלים חיוניים לשימוש במצבי חירום, כמו ידע והכוונה בנושא כבאות ולשמח את הילדים. במהלך ההדרכה סקרו בפניהם את הכלים הייעודים אשר משמשים את לוחמי האש במגוון אירועים שכוללים שריפה וחילוץ, והציגו את רכבי הכיבוי. הם הדריכו את המשפחות כיצד לפעול במקרה חירום ומה אפשר לעשות בשגרה כדי למנוע אסונות.

בנוסף לכך, הילדים הולבשו בציוד מיגון של לוחמי האש והשפריצו מים מרכבי הכיבוי. הילדים שמחו והתרגשו מאוד לראות את לוחמי האש, הם שאלו אותם המון שאלות על תפקידם ועל הכבאיות, ביקשו להצטלם עם לוחמי האש והתנתקו לרגע מהמצב המתוח.

רס"ל זיו אקווה דובר וממונה הסברה:
הפעילות הזאת מצטרפת לעשרות פעילויות בהם לוקחים לוחמי האש באינטגרציה עם הקהילה, בנוסף לתפקידם של לוחמי האש להגן על ביטחון התושבים באירועים מצילי חיים הם גם משתתפים בחיי הקהילה מעבירים הסברה ומחזקים את הקהילה בשעות הקשות.
בימים אלו בהם הילדים נמצאים בבית, עלינו להדגיש בפני ילדינו שאש זה דבר מסוכן והיא איננה משחק!
בנוסף יש להקשיב להנחיות כוחות הבטחון בשטח ולהקפיד על הנחיות והגבלות ההתגוננות של פיקוד העורף.

* - מידע מעודכן ומלא ניתן למצוא בפורטל החירום הלאומי (כולל מגוון פעילויות שניתן לעשות עם הילדים בבית).

במקרה חירום חייגו 102 ללוחמי האש.

נושאים: כיבוי אש והצלה, לוחמי האש, בית שמש, דרום במלחמה
צילום: כב"ה
צילום: כב"ה
צילום: כב"ה
צילום: כב"ה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: