לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים בתחנה אזורית בית שמש בתרגיל אימונים

לכל צרה שלא תבוא, כוחות היל"מ - היחידה לחילוצים מיוחדים של כיבוי אש והצלה נערכת באימונים לכל תרחיש באוויר ביבשה ובים

יחידת היל"מ באימונים צילום: דוברות כיבוי אש
יחידת היל"מ באימונים צילום: דוברות כיבוי אש

יחידת היל"מ- יחידה לחילוצים מיוחדים בבית שמש הינה יחידה שמורכבת מלוחמי אש שמתמחים בחילוצים מיוחדים מגובה שיטפונות והרס. חברי היחידה עברו מסלול מיוחד של הכשרות אשר הכשיר אותם לטפל באירועים מורכבים ובמתארים מאתגרים המצריכים מיומנות וידע בנושא גלישה, טיפוס ושימוש בכלים יעודים המצריכים התמקצעות ייחודית לתרחישי חילוץ לא קונבנציונליים.

ביום שלישי(20/9/2022) קיימה היחידה אימון חילוץ ממבנה אורבני, באימון הלוחמים תרגלו חילוץ של פצוע ממבנה באמצעות מערכות חבלים ייעודיות לחילוץ והרמה. אימון זה הוא חלק מגרף האימונים הסדיר שמתרגלים חברי היחידה כל השנה, הנועד לשמר את הכשירות המקצועית של חברי היחידה.

רשף משה ביטון סגן מפקד היחידה:הבנייה בעיר בית שמש מואצת בכל שנה, כאשר הבנייה השכיחה ביותר היא הבנייה לגובהה, היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנה אזורית בית שמש, תרגלה היום חילוצים מורכבים מבניינים רבי קומות, באמצעות שימוש בכלים יעודים, זאת כחלק מהכשירות המבצעית ומוכנות היחידה לתת מענה מקצועי, מיומן בעת הצורך.

רשף יוסי אסרף מפקד היחידה: תחנה אזורית בית שמש הינה התחנה האזורית הגדולה ביותר בשטח השיפוט במערך הכיבוי, חולשת על רשויות מוניציפליות אשר מרובות בבנייני רבי קומות יחד עם שטח טופוגרפי מיוער, ומכאן מגוון אתגרים שאנחנו ביחידה לחילוצים מיוחדים (יל"מ) צריכים להתמודד איתם. לוחמי האש המרכיבים את היחידה מבקשים לתרום ערך מוסף לשליחות הציבורית, שזה מצריך מהם לשמור על כשירות, באמצעות אימונים מקצועיים בתחום החילוץ הלא קונבנציונלי.

טפסר משנה ראובן יצחק, מפקד התחנה: אני גאה בלוחמי האש אשר מרכיבים את היחידה לחילוצים מיוחדים בתחנה אזורית בית שמש הם מקצועניים ויודעים לתת מענה לכל תרחיש. אני רוצה לומר לכל התושבים אתם נמצאים בידיים בטוחות, תחנה אזורית בית שמש קיבלה ציון לשבח השנה על תפקוד יוצא דופן, מקצועי נחוש וראוי להערכה של העובדים, לוחמי האש והמפקדים באירועים מבצעיים. חגי תשרי המתקרבים מאופיינים בטיולים בחיק הטבע, אני מזכיר לכל המטיילים באזור לנהוג בכללי בטיחות שכוללים שתייה מרובה וטיול באזורים לא מסכנים כמו כן לא להדליק אש ללא אחריות בשטח פתוח, בכל סכנה או עזרה לפנות למוקד 102 ואנחנו נבוא לסייע. בהזדמנות זאת אני רוצה לאחל שנה טובה וחג שמח לכל האזרחים ממני ומכל לוחמי האש של תחנה אזורית בית שמש.

נושאים: כיבוי אש בית שמש, הצלה, רעידות אדמה, שיטפונות
יחידת היל"מ באימונים צילום: דוברות כיבוי אש
יחידת היל"מ באימונים צילום: דוברות כיבוי אש
יחידת היל"מ באימונים צילום: דוברות כיבוי אש
יחידת היל"מ באימונים צילום: דוברות כיבוי אש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: