לאחר שהוברר שאין חשד לפלילים שוחררה גופת האשה שתובא לקבורה מיידית

מהומה בקרית בעלזא החרדית, אשה נפטרה בביתה, המשטרה ביקשה לבדוק שאין חשד לפלילים, ובאותה עת התאספו חרדים שביקשו למנוע בדיקת הגופה והפרו את הסדר באופן אלים

נזק למכוניות משטרה
נזק למכוניות משטרה

היום בשעות הצהריים, התקבל במשטרה דיווח על מקרה מוות של אישה בשנות ה-50 לחייה בעיר בית שמש. כוחות משטרה שהוזעקו לדירה, החלו בבדיקת נסיבות מותה, תוך ביצוע הפעולות הנדרשות והמתחייבות במטרה לשלול חשד לפלילים.

עם הגעת כוחות המשטרה למקום, החלו עשרות מפרי סדר אלימים להגיע לכיוון הבית ולנסות לחטוף את גופת האשה. השוטרים פעלו לחצוץ בין המתפרעים לבית המנוחה, במטרה למנוע כניסתם למקום.

בשלב מסויים, ניסו המתפרעים להכנס בכוח למקום ללא הצלחה, השליכו חפצים ואבנים לעבר השוטרים ולעבר רכבי משטרה באזור. כוחות משטרה ומג״ב נוספים הוזעקו למקום ופעלו להשבת הסדר על כנו ופעלו להדיפתם בכוח של מפרי הסדר עד לפיזורם.

בעקבות הפרת הסדר האלימה אין נפגעים, אולם נגרם נזק למספר רכבי משטרה באזור, והמשטרה פתחה בחקירה לאיתור ומיצוי הדין עם החשודים במעשי הונדליזם והאלימות.

בתוך כך לאחר בדיקת גופת האשה ע״י חוקרי הזיהוי הפלילי במקום נשלל חשד לפלילים והיא שוחררה לקבורה.

אנו רואים בחומרה רבה את מעשיהם של עשרות פורעי החוק שהפרו את הסדר, התפרעו וגרמו נזק למספר ניידות משטרה. נמשיך לפעול נגד פורעי חוק אלימים אלו שניסו לפגוע בשוטרים ולשבש את פעילות המשטרה במקום.

נושאים: רמה ב, קרית בעלזא, בית שמש, נפטרת, משטרה
נזק למכוניות משטרה
נזק למכוניות משטרה
נזק למכוניות משטרה
נזק למכוניות משטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: