כרוזים נגד "הגיבורים של השכונה" בשכונות החרדיות

גם שמחת תורה לא עצרה את המשך ההסתה נגד החרדים המתגייסים לצה"ל. "עלינו להרחיקם מסביבת צאצאינו כמו חולה במחלה מדבקת"

הכרוז שפוזר במאות עותקים
הכרוז שפוזר במאות עותקים

ההסתה נגד חרדים המתגייסים לשירות בצה"ל נמשכה גם במהלך שמחת תור ובשבת האחרונה. במבואות השכונות יפה נוף, נחלה ומנוחה ובדרך לרמת בית שמש, ואף מתחת לביתו של הממונה על החינוך ישעיהו אענרייך פוזרו פשקווילים תחת הכותרת 'נפל בפח'. כאשר הכותרת מלווה בתמונה של שוטר מג"ב בתוף פח אשפה ומעליו צופים שלושה ילדים חרדים.

מחברי הפשקוויל מכנים את החרד המתגייס בהכתרה הלא מחמיאה 'דפוק'. "כאשר הדפוק מתגייס והופך לחרד"ק הוא מרגיש הגיבור של השכונה. אך מהר מאוד הוא יגלה שהוא הפך לעבדו של מפקד אכזר\ לאחא מכן הוא כבר יבין היטב שהוא נפל בפח".

מתחת לכותרת הנ"ל מופיעה תמונה גדולה של פח אשפה ובתוכה מזדקף שוטר מג"ב ובידו שקית אשפה. מתחת לתמונה הגדולה מופיעו עוד שתי תמונות, אחת עם שוטר בכחול, והשני שוטר סמוי מחפש מסביב לפח האשפה. (כתבה בעניין הופיעה כאן באתר).

ומסיימת המודעה שפוזרה במאות עותקים ברחבי השכונות, "מהיום כשצועקים חרד"קים החוצה" כולם כבר מבינים היטב שבכך הם מצילים עוד יהודים מ'ליפול בפח".

בגב הכרוז הנ"ל מופיעה תמונה ועליה הכיתוב פח הזבל הלאומי. כך ממש מוגדר צה"ל, צבא העם. הכרוז מגדיר את המתגייס גם כמסכן, "בכור ההיתוך הישראלי הופכים את המסכן למסוכן לציבור..." ומוסיף הכרוז חטא על פשט בכך שהוא מרחיק לכת ומגדיר את המתגייס כחולה במחלה מדבקת. : "גם אם גייסו אותו בכפיה הרי שבפועל הוא גורם להרעלה רוחנית נוראה ועלינו להרחיקו מסביבת צאצאינו כמו חולה במחלה מדבקת שפשוט וברור שלא ניתן לו להתקרב לילדינו אף כשאינו אשם במחלתו".

נושאים: בית שמש, נחלה ומנוחה, יפה נוף
הכרוז שפוזר במאות עותקים
הכרוז שפוזר במאות עותקים
הכרוז שפוזר במאות עותקים
הכרוז שפוזר במאות עותקים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
כרוזים נגד "הגיבורים של השכונה" בשכונות החרדיות
חייםנכתבה ביום ראשון, 25 בנובמבר 2018, 21:57

אוכלים מאיתנו שותים ומחרבנים עלינו ואנחנו עוד מנקים להם תתחת בושה למדינה הציונית שפשטה את הרגל

כרוזים נגד "הגיבורים של השכונה" בשכונות החרדיות
תושב בית שמשנכתבה ביום ראשון, 15 באוקטובר 2017, 03:22

הביזיון הגדול הוא לא של אותם תתי אדם שהתחנכו תחת הורים עלובים שנשטפו בטמטום של אנשי רוע בתחפושת מגוחכת של רב. אלא של משטרת ישראל והרשות השופטת שלא תופסת את אותם עלובים ומכניסה אותם לכלא עד לריקבון, רק לחשוב אם חלילה היו עושים פרסום כזה על רבני ישראל בארץ או בעולם..איזו צעקה היתה יוצאת... מדינת ישראל ישנה בעמידה ומזלזלת באנשים הטובים ביותר שלה. פשוט בושה!!!