יש לך זכויות- יודע? מוזמן להכיר

מרכז הזכויות לאזרח הפועל בעיר על ידי עמותת קהילה, בשיתוף קהילת הסטודנטים של רשת שעלים ומרכז הקהילתי לב העיר זינמן יקיים סדנאות שנועדו לקהל הצעירים בעיר.

סדנאות
סדנאות

כולנו מכירים את זה. סיימנו שירות צבאי/לאומי, עשינו פסיכומטרי, התחתנו ואפילו כבר הבאנו ילדים אבל לא עצרנו לרגע כדי לטפל אחת ולתמיד בדברים שיבטיחו לנו עתיד טוב יותר.. פנסיה, זכויות תעסוקתיות וצעדים ראשונים וחשובים לקראת רכישת דירה.

מרכז הזכויות לאזרח הפועל בעיר על ידי עמותת קהילה, בשיתוף קהילת הסטודנטים של רשת שעלים ומרכז הקהילתי לב העיר זינמן יקיים סדנאות שנועדו לקהל הצעירים בעיר.

בסדנאות ננגיש מידע, זכויות ותנאים שמגיעים לצעירים שהאחרונים לא תמיד מודעים להם. הסדנאות יעסקו בין היתר בביטוח לאומי ומס הכנסה, מלגות ללימודים לתושבי הפריפריה, עזרה לזוגות צעירים וכדומה.

הסדנא הראשונה תיערך בתאריךה- 15.5 בנושא נדל"ן. את הסדנא יעבירו יועצי נדל"ן ומשכנתאות מחברת אבני דרך. כל מי שחולם שנים על דירה, לכל מי שנמאס משכירות , כל מי שרוצה להשקיע בתחום- הערב הזה בשבילכם! בערב היועצים יסבירו על האפשרויות השונות להשקעה ועל הצעדים הראשונים בדרך לקנות דירה משלך!

סדנא שנייה תתקיים ב - 30.5 בנושא הפנסיה. את הסדנא יעביר יועץ פנסיוני בכיר מאחד הבנקים הגדולים בישראל. למרבה הצער רוב מוחלט של אזרחי המדינה לא מודעים כלל לתוכנית הפנסיה שלהם, אין להם מושג כמה מופרש ומה הם הזכויות שלהם. ההחלטה על הפנסיה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר! זאת החלטה שתשפיע על הזכות להזדקן בכבוד. בערב זה יתבררו אפיקי השקעה שונים, כדאיות המסלולים, זכויות, תנאים ועוד.. אז אם אתם בתחילת דרככם ולא סגורים על הפנסיה שלכם - הערב הזה כולו בשבילכם!

סדנא אחרונה תתקיים בנושאי זכויות בעבודה ע"י עורך דין בכיר בתחום. בסדנא זו נדבר על הזכויות שלנו, מה מגיע לנו ומה עלינו לדרוש. תנאי שכר, הפסקות, חופשות לידה ומחלה, ימי הבראה, ימי חופשה וזו רק ההתחלה.. יש המון זכויות שמגיעות לכם ואינכם מודעים להן! כדאי שתגיעו – שלא יעבדו עליכם

נושאים: זכויות, בית שמש, קהילה
סדנאות
סדנאות
סדנאות
סדנאות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: