יממה אחרי פצצת האטום של סגל, נתניהו מגיע לבית שמש

והתקשורת אחריו לשמוע ממנו התייחסות. זו גם הפעם הראשונה בה ראש הליכוד בעיר יפגוש את ביבי עליו כעס כאשר מינה את ליצמן לשר השיכון

ביבי בביקור בגילרו
ביבי בביקור בגילרו

ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע לבית שמש לשכת ראש הממשלה פרסמה לו"ז ביקורו בעיר. בשעה 17:15 יפגוש את ראש העיר ויסייר עמה בבית שמש ובשעה 18:00 ימסור הודעה לעיתונאים.

ביבי מגיע לבית שמש כמעט אחרון ברשימת האח"מים, מי שעוד לא הגיע זה חברי הרשימה המשותפת. בנט, בני גנץ, אשכנזי היום, השרים מירב כהן, ישראל כץ, יולי אדלשטיין, עומר ינקלביץ (תושבת העיר), אורלי לוי אבוקסיס, אופיר אקוניס, אלי כהן, יעקב אביטן, היו כאן, נפגשו עם ראש העיר. והיו גם רבים מחברי הכנסת כולל של סיעת הליכוד שביקרו בבית שמש.

עתה מגיע התור שלו, אחרי 7 חודשים של מגיפה, 'נזכר' ביבי בבית שמש.

ביבי היה באיזור במפעל גילרו ופגש שם את ראש העירייה ואת משה שיטרית, את שלום אדרי לאראות.

התגובות ברשת מעורבות, רבים מציעים לו לשקול בואו. ביבי עקשן ויבוא לבית שמש.

באחת הידיעות נמסר שאת פניו יקבילו ראשי הליכוד בעיר, אם זה אכן יקרה זו עם ראשונה מאז כינון הממשלה הנוכחית שנתניהו יראה את פניו של שלום אדרי שהביע הרבה מורת רוח כאשר מסר נתניהו את תיק השיכון לידי השר יעקב ליצמן.

ביקורו בבית שמש ימשוך תקשורת ארצית רבה שמצפה לשמוע ממנו עוד התייחסויות פנים אל פנים לחשיפת הענק של עמית סגל במהדורה המרכזית של חדשות 12. ביבי כינה זאת בטוויטר כפצצת אטום, ואכן, ללא כל קשר להתנהגותו ויחסו כלפי בית שמש, מדובר באחת השערוריות המעוררות בלב כל אזרח במדינת ישראל הרהורים באשר לרשויות אכיפת החוק. האם יטיל כאן פצצה שתרעיד את הפרקליטות וצמרת המשטרה? נחכה ונראה.

נושאים: נתניהו, סגל, בית שמש, שלום אדרי
ביבי בביקור בגילרו
ביבי בביקור בגילרו
ביבי בביקור בגילרו
ביבי בביקור בגילרו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
יממה אחרי פצצת האטום של סגל, נתניהו מגיע לבית שמש
תושב ותיקנכתבה ביום שלישי, 08 בספטמבר 2020, 11:48

פצצת האטום מונחת לפתחנו בדמות ראשת עיר כושלת שמדי יום גורמת לנו להבין עד כמה היא עירבבה לנו את הראש.